ubytek oleju w silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

ubytek oleju w silniku

Postprzez witus » Cz kwi 20, 2006 19:17

witam , mam taki problem : od pewnego czasu zauwazylem ze w moim silniku ubywa oleju. Jaka moze byc tego przyczyna ?. Dodam jeszcze ze zauwazylem maly wyciek przy wyjsciu walka rozrzadu. Prosze o pomoc co to moze byc, ewentualna naprawa ile by kosztowala. Napiszcie ile wasze golfy biora oleju ,jaki ilosci sa niebiezpieczne i jaki olej polecacie ,ja do tej pory uzywalem platinium mineral ! :pub:
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez adam-gda » Cz kwi 20, 2006 19:29

moj MK3 od wymiany do wymiany nie bierze nic ile wlewam tyle tez spuszczam . Mozesz zobaczyc czy nie masz peknietej uszczelki pod glowica odkrec korek od plyunu chodzacego i zobacz czy nie ma tam tustych plam Wyciek pod klawiatora i z walu korbowego w zaleznosci od warsztatu i usterki ceny beda bardzo rozbierzne moze jeszcze poszly jeszcze uszczelniacze i pali olej
Ostatnio edytowano Cz kwi 20, 2006 19:40 przez adam-gda, łącznie edytowano 1 raz
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Online: 0s
Pomógł: 98

Postprzez Bula88 » Cz kwi 20, 2006 19:30

witus napisał(a): maly wyciek przy wyjsciu walka rozrzadu

mialem u siebie to samo, robiłem sam i kosztowało mnie to 15 zł tzn cena siemeringu :) , roboty troche jest, jesli masz jakies pojecie to mozesz to samo zrobic.
Bula88
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Online: 19d 12h 50m
Pomógł: 56
Auto: mk2 i B3
Silnik: ABF RP

Postprzez bodzio_j » Cz kwi 20, 2006 19:32

witus napisał(a):witam , mam taki problem : od pewnego czasu zauwazylem ze w moim silniku ubywa oleju. Jaka moze byc tego przyczyna ?. Dodam jeszcze ze zauwazylem maly wyciek przy wyjsciu walka rozrzadu.
przyczyn może być wiele. Wycieki - jeden już zlokalizowałeś, silnik może zużywać olej -pierścienie, uszczelniacze zaworów,no i wspomniana uszczelka pod głowicą.

[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 19:33 ]
Silnik od wymiany do wymiany nie powinien domagać się oleju.
bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
 
Dołączył(a): So lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Online: 16m
Pomógł: 746
Auto: Golf MK2
Silnik: RV

Postprzez Adamtd » Cz kwi 20, 2006 20:39

witus, a ile Tobie łyka oleju ?- zacznijmy od tego aby ustalić jest problem czy go nie ma
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa
Online: 20m
Pomógł: 436

Postprzez greg » Cz kwi 20, 2006 20:57

witus napisał(a):jaki ilosci sa niebiezpieczne
wg Volkswagena ? 1,5 litra na 1000km
greg
 

Postprzez witus » Pt kwi 21, 2006 13:29

gdzies tak 0,3-0,5 litran na 1000 km
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez pkirylcz » Pt kwi 21, 2006 13:56

To moze juz pora na zalanie oleju mineralnego??
Pozdrawiam,
Piotrek
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Online: 0s
Pomógł: 10

Postprzez ćwikła » Pt kwi 21, 2006 14:47

chlopie jedz zmierzyc cisnienie i bedziesz wsio wiedzial....jaki masz przebieg??kopci czy na niebisko przy rannym odpaleniu....mi sie wydaje ze na 90% masz do wymiany uszczelniacze zaworowe....rzadko kiedy siadaj piersionki w vw chyba ze masz niewiadomo jaki przebieg.....mi tez autko lyka ok 1litra na wymiane ale mierzylem kompresje i super....wiec uszczleniacze do wymiany...gumki twardniejszai przepuszczaja olej...jeszcze jak ma sie gaz to tym bardziej....mi mechanik narazie nie kazal sie tym przejmowac bo powiedzial ze to rzadne branie oleju jeszcze przy mojej ciezkiej nodze....jak ci to przeszkadza to wymiec uszczleniacze bo to najczestsza przyczyna brania oleju w vw....oczywisce najpierw to zlokalizuj przecieki i je usun
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt gru 24, 2004 10:58
Online: 6h 46m
Pomógł: 48

Postprzez pkirylcz » Pt kwi 21, 2006 16:09

witus napisał(a):gdzies tak 0,3-0,5 litran na 1000 km


No to jak wymiana jest co 15tys km, to nie bedziesz musial wymieniac oleju tylko zmieniaj filtr oleju po tym przebiegu.

Wlej mineralny i dolej sobie Motodoctora, to uszczelni silnik.
Pozdrawiam,
Piotrek
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Online: 0s
Pomógł: 10

Postprzez witus » Pt kwi 21, 2006 17:23

a jakie jest wasze zdanie na temat srodkow motodoktor itp. wlewanych do silnika ! Moj przebieg na liczniku to 135 tys. km ,ale zbytnio w niego nie wieze,jak na auto z 1993 to troche malo. a jesze jedno ile by kosztowało wymiana uszczelniaczy ?
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez ćwikła » Pt kwi 21, 2006 17:28

jak mówie zmierz kompresje...nie stosuj rzadnych wynalazków.....jak masz kompreche oki to wymien uszczelniacze i po klopocie.....chyba ze problem lezy gdzie indziej
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt gru 24, 2004 10:58
Online: 6h 46m
Pomógł: 48

Postprzez martines » Pt kwi 21, 2006 19:20

ćwikła napisał(a):kopci czy na niebisko przy rannym odpaleniu....
a co to ma do rzeczy te ranne odpalanie ??
martines
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Online: 8m
Pomógł: 26

Postprzez MrSalieri » So kwi 22, 2006 10:00

Bula88 napisał(a):
witus napisał(a): maly wyciek przy wyjsciu walka rozrzadu

mialem u siebie to samo, robiłem sam i kosztowało mnie to 15 zł tzn cena siemeringu :) , roboty troche jest, jesli masz jakies pojecie to mozesz to samo zrobic.


Czyli jeden wyciek masz juz zdiagnozowany. Napraw to a zobaczysz co bedzie sie dzialo z olejem. Tak jak kolega wspomnial koszt siemeringu jest niewielki. Zdecydowanei drozsza jest robocizna.
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Online: 14h 57m
Pomógł: 62
Auto: e36
Silnik: 1.6

Następna strona



Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], daniels1, Google Adsense [Bot] i 12 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,