Jak wymontować skrzynie biegów z GOLFA IV?? :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sjaranowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Jak wymontować skrzynie biegów z GOLFA IV?? :(

Post autor: sjaranowski » pt mar 24, 2006 21:43

nie mam pojęcia dlaczego pękła mi obudowa skrzyni biegów... muszę ją wymontować ale nie wiem jak się do tego zabrać?? pomóżcie mi proszę...


J_A_R_A_N

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » sob mar 25, 2006 18:29

Hmmm ja bym tam proponował dobrego i taniego mechanika. Ze skrzynią w MkIV jest niestety wiele problemó i mnie one też nie omijają. Podobno ten typ tak ma i dość często się sypią różne jej elementy, ale żeby pękła obudowa to pierwszy raz słyszę.... Nie jestem szpecem w tym temacie ale wydaje mi się że bezie trzeba od dołu ją wyciągnąć, więc czeka cię długa męka.... Życze powodzenia!


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

sjaranowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: sjaranowski » ndz mar 26, 2006 12:06

dzieki! wiem ze to nie proste bo jest tam sporo elementow a pozatym rozsypac skrzynie w mak to nie problem :D potem przy skladaniu zaczynaja sie schody! nie wspominajac o ciezkim wrzucaniu biegu pierwszego :/


J_A_R_A_N

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz mar 26, 2006 19:13

kurde....nastepny z 1.6stką ..problem ze skrzynką..tak z ciekawości..jaki masz przebieg??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » ndz mar 26, 2006 19:14

Znajomy wymieniął i powiedziął stanowczo że drugi raz nie bedzie tego robił



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » ndz mar 26, 2006 19:54

niewiadomo czemu ale mialem taki sam przypadek w warsztacie ze skrzynia popekla- obudowa. skrzyni za lekko sie nie wyjmowalo w pojdeynkje od dolu ale jest to do zrobibienia. sadze ze skrzynie maja defekt fabryczny co dokladnie pierwze sie pozyspalo ciezko sprawdzic bo wszytko bylo zmasakrowane w 30% . ale cos sie wkrecilo pomoedzy dyfer a walek glownny i pekla obudowa przy podstawie walka glownego.


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

sjaranowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: sjaranowski » pn mar 27, 2006 08:35

r 99. 1.6 16V przebieg 120 tysiaczkow :bajer:


J_A_R_A_N

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pn mar 27, 2006 09:00

No i znów ta magiczna granica 120 tys. km ipadła skrzynia..... Co się dzieje???


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

sjaranowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: sjaranowski » pn mar 27, 2006 18:11

nie wiem dlaczego tak jest ale wiem ze od ok 100.000 km bieg pierwszy sie tez sypie... trzeba wrzucic najpierw 2 aby potem wrzucic jedynke...t chyba tylko CZWORKI takie dzikie fazy maja :D


J_A_R_A_N

UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: UcHO » pn mar 27, 2006 21:23

siema
wiec tak:
wyjmujesz akumulator
odkrecasz i wyjmujesz obudowe filtra powietrza
odpinasz 2 widziki, ciezko schodza, trzeba zastosowac dzwignie
odkrecasz widoczne od gory 2 sruby trzymajace skrzynie
od dolu auta:
odkrecasz silownik hydrauliczny od obudowy sprzegla
odkrecasz obie polosie
odkrecasz pozostale 2 sruby trzymajace skrzynie
nastepnie odkreecasz skrzynie od bloku silnika

roboty troche jest, i jak nie masz specjalnych narzedzi to sie na to nie porywaj samemu, same odkrecenie połosi przysporzy Ci sporo klopotow
wiec radze jechac do mechanika
aha, bez podnosnika sie nie obejdzie, tak jak i rowniez bez podpierania skrzyni przy jej odkrecaniu
daruj sobie i gdzies pojedz, ale wiem ze ta operacja nie jest tania :(

moja sugestia: obudowa skrzyni mogla peknac od uderzenia



sjaranowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: sjaranowski » wt mar 28, 2006 16:57

dzieki za info :D :bajer:


J_A_R_A_N

Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

Post autor: kovens » wt mar 28, 2006 19:10

sjaranowski pisze:nie mam pojęcia dlaczego pękła mi obudowa skrzyni biegów... muszę ją wymontować ale nie wiem jak się do tego zabrać?? pomóżcie mi proszę...
Chlopie z Torunia jestes a nie wiesz kto jest najlepszy wsrod mechanikow vw? nawet arpol mu podrzuca gwarancyjne naprawy.Najlepszy szpec wsrod mechanikow VW i solidny i konkretny i tani.

No chyba ze sam to robisz! To spoko

Ja mam 1.8 130 tyś na budziku i zero problemow z czymkolwiek



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » wt mar 28, 2006 19:17

kovens pisze:
sjaranowski pisze:nie mam pojęcia dlaczego pękła mi obudowa skrzyni biegów... muszę ją wymontować ale nie wiem jak się do tego zabrać?? pomóżcie mi proszę...
Chlopie z Torunia jestes a nie wiesz kto jest najlepszy wsrod mechanikow vw? nawet arpol mu podrzuca gwarancyjne naprawy.Najlepszy szpec wsrod mechanikow VW i solidny i konkretny i tani.

No chyba ze sam to robisz! To spoko

Ja mam 1.8 130 tyś na budziku i zero problemow z czymkolwiek

a chłopie ile Ci pali ta 1.8??..masz w turbinie czy bez??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

Post autor: kovens » wt mar 28, 2006 19:58

imp pisze:a chłopie ile Ci pali ta 1.8??..masz w turbinie czy bez??
Bez turbiny :-( 125 KM

W zime na oponach 195/60/15 - przy 90 km/h - palił 7.9 na trasie.. W lato z klimatroniciem tez lubi polknac. Ale nigdy go nie zgazuje.

A teraz mam na 225/45/17 - to pewno wiecej - ale niech robi co chce - bo to VW



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 135 gości