golf II 1,8 2EE - problem z głowica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

amb80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 20, 2006 21:13
Lokalizacja: POLSKA

golf II 1,8 2EE - problem z głowica

Post autor: amb80 » pn lut 20, 2006 21:45

Witam problem mój polega na tym ze wymieniłem głowice z regulacją płytkowa na głowice z regulacja hydrauliczna. Silnik pochodził z 2 godz i zaczeły się problemy z początku myślałem ze padły szklanki więc kupiłem nowe i wymieniłem ale w dalszym ciągu samochód chodzi jak ciągnik słychać metaliczne stuki a wśrodku zmniejszyło sie także ogrzewanie. Pytanie moje polega na tym czy na silnik 1,8 (brak numerów silnika) można założyć głowice z hydrauliką jak była regulacja płytkowa.


pozdrawiam amb80

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 20, 2006 22:19

Zaworów starych czasem do tej nowej głowicy nie próbowałeś założyć?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

amb80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 20, 2006 21:13
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: amb80 » pn lut 20, 2006 22:23

Tak jest to benzyna a rozrzad jest ustawiony na znaki. Olej gasnie po zapaleni pochodzi na wolnych zagrzeje sie i tak jak by póchł i rozrusznik nie ma siły go obkręcić a ledwo ja kluczem za kolo pasowe. Ostygnie znów zapali. Wyjąłem szklanki założylem wałek rozrządu i olej z otworów olejowych jak kręciłem rozrusznikiem nie lecial a z podpór walka leciał nawet z (podpory 4) z dyczy.

[ Dodano: 20 Lut 2006 21:27 ]
Paweł Marek pisze:Zaworów starych czasem do tej nowej głowicy nie próbowałeś założyć?
Głowica była zdjęta z silnika na szrocie (silnik czysty) i założona ze szklankami które w niej były jak zaczeły sie stuki kupiłem nowe szklanki.


pozdrawiam amb80

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 20, 2006 22:36

Pytałem czy kompletną głowice kupiłeś już z hydraulicznymi popychaczami i zaworami. Bo inne sa zawory do płytkowej regulacji. Dłuższe.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

amb80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 20, 2006 21:13
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: amb80 » pn lut 20, 2006 22:40

Paweł Marek pisze:Pytałem czy kompletną głowice kupiłeś już z hydraulicznymi popychaczami i zaworami. Bo inne sa zawory do płytkowej regulacji. Dłuższe.
Tak kompletną dlatego pisze czy można zmienić z głowicy z regulacją płytkową na głowice z hydrauliką bo ja miedzy głowicami nie widzialem żadnej różnicy (między kanałami pod spodem głowicy) i nawet uszczelki pod głowice te same. A smarowanie coś nie tak jakby brakowało jakiegoś kanału ale olej na wałek rozrząu idzie.


pozdrawiam amb80

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości