Wysokie obroty w NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, italiano_83, VIP

Wysokie obroty w NZ

Postprzez SławekUKF » So sty 28, 2006 15:50

Mam problemy z golfem 2 silnik 1.3 NZ wtrysk wielopunktowy. Mam cały czas wysokie obroty silnika nawet gdy silnik gorący pomocy
Ostatnio edytowano Wt lip 01, 2008 17:57 przez SławekUKF, łącznie edytowano 1 raz
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 28, 2006 14:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Online: 0s

Postprzez Rafał G2 » So sty 28, 2006 16:46

Może uszkodzona sonda lambda...Ale nie sugerują się tym za bardzo, lepiej niech wypowiedzą się bardziej obeznani forumowicze, bo to tylko moje przypuszczenie :grin:
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So gru 17, 2005 16:04
Lokalizacja: Żory
Online: 0s
Pomógł: 20

Postprzez tauka » So sty 28, 2006 18:05

Ja na pierwszy strazł bym sprawdził czujnik temp(niebieski). Może padł i auto myśli,ze silnik zimny i na ssaniu ciągnie. A druga sprawa to stycznik biegu jałowego. Jest on w okolicach przepustnicy. Bo sonda tu raczej nic do gadanie nie ma. A jak te dwie rzeczy bedą ok to moze poprostu zmniejsz obroty śrubką do regulacji wolnych i jak bedzie ok to cześć pieśni.
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lip 26, 2005 10:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Online: 23d 1h 1m
Pomógł: 138

Postprzez SławekUKF » So sty 28, 2006 18:18

Sprawdzałem czujnik jest dobry. To jest wielopunktowy wtrysk i w którym miejscu jest ten stycznik i ta śruba do regulacji obrotów?
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 28, 2006 14:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Online: 0s

Postprzez tauka » So sty 28, 2006 18:26

oj stycznik to sam dokładnie nie wiem, bo zawsze mechanik robił. A śruba jest jak stojąc przed camochodem masz przepustnice po prawej stronie.
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lip 26, 2005 10:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Online: 23d 1h 1m
Pomógł: 138

Postprzez SławekUKF » So sty 28, 2006 18:33

Dzięki. Tylko ze to sie stało nagle z dnia na dzień i podejrzewam ze coś poszło no i nie chce za bardzo w nim tam kręcić (chodzi mi o te regulacje)
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 28, 2006 14:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Online: 0s

Postprzez tauka » So sty 28, 2006 18:35

No dokładnie. Jezeli tak nagle ci strzeliło to nie ma co kręcić. A skąd wiesz że masz dobry czujnik??
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lip 26, 2005 10:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Online: 23d 1h 1m
Pomógł: 138

Postprzez mamix4 » So sty 28, 2006 18:36

Stycznik biegu jałowego patrząc na zdjęcie masz powyżej zaznaczonego miejsca regulacji obrotów .Jest koloru białego i idą do niego dwa przewody.Poruszaj przepustnicą powinien klikać,najlepiej zdjąć wtyczkę z kablami i sprawdzić to omomierzem czy zwiera i rozwiera.
mamix4
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pn lut 28, 2005 10:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń
Online: 15d 1h 56m
Pomógł: 4
Auto: MK3 GTI16V 20Jahre
Silnik: ABF

Postprzez tauka » So sty 28, 2006 18:38

mamix4 napisał(a):Stycznik biegu jałowego patrząc na zdjęcie masz powyżej zaznaczonego miejsca regulacji obrotów


Tak właśnie mi się wydawało, ale nie miałem co do tego pewności, więc nie chciałem wprowadzać w błąd :)

mamix4, :piwko:
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lip 26, 2005 10:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Online: 23d 1h 1m
Pomógł: 138

Postprzez mamix4 » So sty 28, 2006 18:44

Czujnik temperatury możesz sprawdzić odpinając wtykę z przewodami i zewrzeć je na odpalonym silniku. Na zimnym silnku przy tym zwarciu powinny obroty spaść..
mamix4
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pn lut 28, 2005 10:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń
Online: 15d 1h 56m
Pomógł: 4
Auto: MK3 GTI16V 20Jahre
Silnik: ABF

Postprzez SławekUKF » So sty 28, 2006 19:37

Czujnik temperatury jest na pewno dobry. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to wyjąłem czujnik i zmierzyłem go omomierzem potem go zagrzałem i oporność spadła. Zwarłem tez w aucie styki od tego czujnika i tez nic. Sprawdze jeszcze ten stycznik i dam znać. Dzięki.

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 01:58 ]
Sprawdziłem ten stycznik i z nim tez jest wszystko w porządku. Styki w nim zwierają jak sie doda gazu. To musi być inna przyczyna.
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 28, 2006 14:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Online: 0s

Postprzez mamix4 » N sty 29, 2006 11:52

Czyli po zwarciu nic się niezmieniło,musisz sprawdzić te przewody.
mamix4
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pn lut 28, 2005 10:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń
Online: 15d 1h 56m
Pomógł: 4
Auto: MK3 GTI16V 20Jahre
Silnik: ABF

Postprzez SławekUKF » N sty 29, 2006 12:20

Przewody bedą dobre bo tak w zasadzie jak je zwwieram to obroty sie zmniejszają ale różnica jest bardzo znikoma.
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So sty 28, 2006 14:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Online: 0s

Postprzez Falken » Wt lip 01, 2008 17:21

Podpinam się pod temat. Wymieniłem kopułkę, palec, czujnik temperatury i przepustnice. Wysokie obroty nadal się utrzymują i samochód nie chce palić z kluczyka. Dopiero za którymś tam razem załapie. Na pych pali normalnie. Stycznik biegu jałowego (ta biała kostka) po zdjęciu nic się nie dzieje, silnik nadal utrzymuje wysokie obroty. Nie ma też iskry na świecach ( wymienione na nowe) . Co może być nie tak ?
Obrazek
Obrazek
Falken
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lut 11, 2007 19:21
Lokalizacja: Czaplinek
Online: 13d 7h 46m
Auto: Golf III 1.9TDI
Silnik: 1Z

Następna strona



Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,