Strona 1 z 1

1.3 z gaźnika na wtrysk

: pn lip 26, 2010 09:12
autor: Mariusz15
witam mam pytanie co jest potrzebne do wsadzenia silnika 1.3 na wrysku, czym się rozni od gaźnika i co trezba przerobić. czy dużo elektryki trzeba ruszać bo to chyba główna różnica

[ Dodano: 26 Lip 2010 19:24 ]
??

: wt lip 27, 2010 13:54
autor: MaRo1705
Mariusz15, najlepiej silnik wraz z instalacja reszta moze zostac , skrzynie sa te same rozrusznik alternator tez reszta nie muszisz zmienic caly silnik z osprzetem wtrysku czyli wtryskiwacze kolektor dolotowy oprzeplywke puche filtra i wiazke silnika dolozyc kompa

: wt lip 27, 2010 14:15
autor: Mariusz15
właśnie mi o to chodzilo dzięki. bo musze zmienić silnik bo tego już się nie opłaca naprawiać czyli sam silnik + cala elektryka?? a czy taniej nie wyjdzie mi np 1.6 lub 1.8 na gaźniku??

: wt lip 27, 2010 14:23
autor: jhosef
Mariusz15 pisze:właśnie mi o to chodzilo dzięki. bo musze zmienić silnik bo tego już się nie opłaca naprawiać czyli sam silnik + cala elektryka?? a czy taniej nie wyjdzie mi np 1.6 lub 1.8 na gaźniku??
Taniej niekoniecznie, na pewno prościej. Dużo mniej grzebania w porównaniu do wielopunktu. Ale gaźnik 2E2 to też nie mistrzostwo świata i są z nimi problemy. Jeśli już to RP, tez trochę grzebania z instalacją ale dobra konstrukcja. W porównaniu do 1,3 do wymiany łapy, skrzynia, chłodnica może być za mała (nie wiem czy była różnica z 1,3). Dodatkowo robota z dostosowaniem instalacji. Do 1,6 mikser podejdzie ten co masz ale może mieć za mały przelot.