1,9 tdi na 2,5 tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

1,9 tdi na 2,5 tdi

Postprzez sylwester.k » N sty 22, 2006 22:03

mk4 - czy jest możliowa zamiana silnika 1,9 na 2,5 tdi i czy ktoś orjetuje gdzie i za ile można to zrobić
sylwester.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2005 21:46
Lokalizacja: leżajsk
Online: 0s

Re: 1,9 tdi na 2,5 tdi

Postprzez NEMESIS » Pn sty 23, 2006 01:41

sylwester.k napisał(a):mk4 - czy jest możliowa zamiana silnika 1,9 na 2,5 tdi i czy ktoś orjetuje gdzie i za ile można to zrobić


CHYBA raczej problem, jak już V6 ale wtedy bedzie kłopot ze skrzynią jak juz dobierzesz jakąś o odpowiednich przełożeniach to trzeba flansze robić, przejściówke żeby to połączyć !! :chytry: Chyba że ... :chytry: ..wzdłuż !!!! :jezor: Wtedy KASA PRACA KASA CIERPLIWOŚĆ KASA KASA KASA !!!! :bigok:
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Online: 6h 53m
Pomógł: 38

Postprzez marcinvw » Pn sty 23, 2006 02:42

ja ci powiem tyle,sam rozwazalem kupno Audi A4 z tym silnikiem 2,5 V6 TDi,ale one wcale nie sa takie rewelacyjne,troche mnie to przygnebilo bo zawsze chcialem auto z tym silnikiem,a mianowicie sa poprostu nieudane,najwiekszym ich mankamentem sa walki rozrzadu,poprostu wyciaraja sie krzywki,pompy w nich padaja jak muchy no i jak by tego bylo mało to i turbawki itd...poczytaj sobie to



http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=1815
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Online: 0s
Pomógł: 6

Postprzez kupszczelisty » Pn sty 23, 2006 22:25

1,9 lżejszy a w sumie na pompowtryskiwaczach można duzo wyciagnąc
kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
 
Dołączył(a): Pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Online: 15h 24m
Pomógł: 46
Auto: Golf Plus2005 i 2008
Silnik: BKC+

Postprzez marcinvw » Wt sty 24, 2006 00:48

o kosztach utrzymania tych silnikow lepiej nawet niewspominac,koszt wymiany rozrzadu czyli wiadomo paska i rolek to ok 1000zł pod warunkiem ze czesci kupisz wmiare tanio i oczywiscie wymienisz sobie to sam,wiec za te pieniadze w 4 cylindrowce rozrzad zmienil bys se ze 4 a nawet 5 razy jesli robisz sobie sam oczywiscie,w jakim s warsztacie to by ci zawołali ok 2,500 zł,a w ASO to nawet niechcem wiedziec,wiec to sa koszty np samego rozrzadu,wole nie liczyc nawet jakie sa koszty kiedy cos ci padnie...moj kuzyn ma Audi A4 z tym silnikiem,i wlasnie chodzilo mi poglowie odkupienie go,ale bardzo szybko zrezygnowałem,zreszta spalanie tez nie jest zaciekawe,jak sie ostro jezdzi to 12 wciaga,jada ma ale co z tego...skarbonka bez dna,no przynajmniej jak dla mnie chyba ze kasy cie nie brakuje to mozna sie bawic...

[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 23:51 ]
ta audi na 5 biegu przy 120 km/h reaguje lepiej na gaz niz moj MKIII TDI na 2 biegu :D:D,naprawde robi wrazenie,no i skrzynia oczywiscie 6 bieg. ale mimo wszytsko to jest wielka kupa jak ktos nie ma zawiele kasy...kupic to nie sztuka,sztuka jest to utrzymac...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Online: 0s
Pomógł: 6

Postprzez sylwester.k » Wt sty 24, 2006 08:24

ok dzieki. chyba zawieszę ten plan na gwożdziu
sylwester.k
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2005 21:46
Lokalizacja: leżajsk
Online: 0s

Postprzez pasiak » Wt sty 24, 2006 09:39

możesz próbować swapu ale nie na 2,5 V6 TDi a polecam na R5 2,5TDi
V6 ma za dużo wad technicznych min rozstaw cylindrów a za tym i siły działające na układ korbowo-tłokowy szybko go niszczą a i mocy za dużo nie wyciśniesz z tego V6
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
pasiak
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Online: 0s
Pomógł: 46

Postprzez zaprzal » Wt sty 24, 2006 12:03

po co wogole chcesz to robić? 1.9 tdi się świetnie modyfikują i za koszty swapa zrobisz swoje auta na dużo szybsze nawet jeśli masz teraz wersje 90km

[ Dodano: Wto Sty 24, 2006 11:05 am ]
wlasnie doczytalem, ze masz AJM 115 koni :D wiec chipuj (jak dolozysz troche kasy to mozesz go przerobic na mocniejsza wersje i wtedy zachipowac)
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Online: 1d 13h 12m
Pomógł: 317




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 17 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,