Zgubiłem masę wyrównoważającą z pawej półosi???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zgubiłem masę wyrównoważającą z pawej półosi???
Witam!!! mam problem jek w temacie gdzie mogę zdobyć taką masą aby zmontować??? jest znak po starej masie więc z doborem miejsce nie będzie problemu (ponadto mam wytyczne doteyczące odległości w książce) ale jak ją zdobyć??? POMOCY!!!
Re: Zgubiłem masę wyrównoważającą z pawej półosi???
JA JEJ NIE MAM JUŻ PONAD ROKU I WCALE MI TO NIE PRZESZKADZA I NIC SIE NIE DZIEJE - GDYBY W POLSCE BYŁY DROGI JAK W NIEMCZECH TO MOŻE PRZY WYŻSZYCH PRĘDKOŚCIACH BYŁABY RÓŻNICA ALE NA NASZYCH DZIURACH TO GŁOWY BYM SOBIE NIE ZAWRACAŁzbycho pisze:Witam!!! mam problem jek w temacie gdzie mogę zdobyć taką masą aby zmontować??? jest znak po starej masie więc z doborem miejsce nie będzie problemu (ponadto mam wytyczne doteyczące odległości w książce) ale jak ją zdobyć??? POMOCY!!!
raczej nie jest tak jak mówisz, to jest tak jak z wywarzaniem wałów napędowych w autach tylmonapędowych i kołami, raczej musisz udać się na warsztat, z drugiej strony półośka ma małą średnicę i zadużuch drgań to zniej nie będziezbycho pisze:Niestety wagi nie mam ale to podobno po modelu auta się kupuje
...
a sprawdz czy ci sie nie zsuneła poprostu w strone koła bo umnie tak było poprostu sie zsuneła,ktos mi poradzil zebym to miejsce gdzie byc powinna owinoł tasmą izolacyjna płócienną i na to zalozył,tak tez zrobiłem i wszytsko gra do dzisiaj,a co do tego czy to jest potzrebne czy nie to oczywiscie zdania sa podzielone,jedni twierdza ze nie ma to znaczenia a ninni ze ma ,i ze po czasie siadzie ci przegub i łozysko,sam chcialem to przeciac i zdjac ale se mysle skoro tu jest to bez powodu by tego niezakładali chyba wiec niech se bedzie,w kazdym razie napewno niezaszkodzi...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
W Mk3 powinna być chyba masa w jednym kawałku (pierścień), np. w passatach też od 1990 r. bodajże zamiast składanej z 2 kawałków jest jednoczęściowa. Jak wg ETKI była jednoczęściowa, to by znaczyło, że nie spadła, tylko ktoś ją zdjął (w passacie rozciąłem w 2 miejscach brzeszczotem, pół godziny i po robocie, chociaż metal ma przekrój 2x2,5 cm).zbycho pisze:czyli to nie to?? bo w książce pisz ze po wyzamontowaniu półoski zawsze należy sprawdzić położenie masy wyrównoważającej i podona jest odległoś ć od jakiegoś punktu jest na rys. umnie masa się zgubiła i jest po niej świeży ślad. to jak myślisz ??
Po zdjęciu nie było problemu, i latam tak rok ponad
Liczy się tylko odległość od odpowiednich punktów półosi. Nie wyważa się półosi po wymianie, ma zbyt mały promień i masę żeby wyważać. To jest masa przeciwwibracyjna, dociążą w przemyślany sposób półośkę.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
http://forum.tuning.pl/viewtopic.php?t= ... 1ebf25e07f
[ Dodano: Czw Sty 19, 2006 19:11 ]
Jeśli jest w jednym kawałku to jak mogł spaść bez wyjmowania półosi ??? już nie wiem, są wyrażne ślady że niedawno tam jeszcze była. noo i to by wyjaśniało te bicie. Tylko jak ją teraz zdobyć jesli ktos ma jakiś pomysł proszę o podpowiedz. POZDRAWIAM!!!
[ Dodano: Czw Sty 19, 2006 19:11 ]
Jeśli jest w jednym kawałku to jak mogł spaść bez wyjmowania półosi ??? już nie wiem, są wyrażne ślady że niedawno tam jeszcze była. noo i to by wyjaśniało te bicie. Tylko jak ją teraz zdobyć jesli ktos ma jakiś pomysł proszę o podpowiedz. POZDRAWIAM!!!
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości