spadek mocy i problem z hamulcami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamilbora1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
Lokalizacja: stalowa wola

spadek mocy i problem z hamulcami

Post autor: kamilbora1991 » pn cze 14, 2010 12:38

witam wszystkich i odrazu przechodze do sedna sprawy
wczoraj podczas około 15 kilometrowej trasy zauwarzyłem że moja bora znacznie straciła na mocy i jednocześnie wystapił problem twardego pedału hamulca który bierze ostro juz na samym początku skoku .po przejechanie kolejnych 40 km i kilku ostrzejszych hamowaniach problem nie ustapił
dodam jeszcze że
-pły w porzadku nie ubywa ani nie przybywa właściwy kolor
-wszystkie tarcze i klocki ok -nie nagrzewaja się nadmiernie
dzień wcześniej kiedy wszystko było ok grzebałem troche przy silniku <sprawdzałem filtry idt. jezeli ktoś ma jekiś pomysł to prosiłbym o szybką podpowiedz



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn cze 14, 2010 12:52

musisz kolego sprawdzić wężyk idący od pompy podciśnienia do serwa hamulców, jego pęknięcie będzie występować pomiędzy pompą a trójnikiem i zaworkiem zwrotnym albo też obluzowany jest sam króciec pompy wtryskowej.


Obrazek

Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » pn cze 14, 2010 13:21

Sztomel,wszystko Ci ładnie opisał

a tutaj masz temat co jak zlokalizowac i naprawic
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... f36152e66e
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 13:21 przez gregoryb1, łącznie zmieniany 1 raz.



kamilbora1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: kamilbora1991 » pn cze 14, 2010 14:05

niestety u mnie węrzyki są całe a kruciec o kturym jest mowa w przytaczanym temacie ma tylko naprawde minimalny luz dla pewności ścisnołem mocniej opaskę trzymającą przewod na krućcu i hamulec dalej twardy i słaby a na dodatek wciąż jakby brak mocy
:panna:



Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » pn cze 14, 2010 14:26

Tam nie powinno byc zadnego luzu nawet minimalnego , dlatego ze podcisnienie z tego węzyka jest wykorzystywane przy turbinie i odpowiada za sprawna prace układu hamulcowego. Jesli nie masz zadnych ubytkow płynu to przyczyna najczesciej lezy tam.
Dwie równoległe usterki jak cos z turbo i cos z hamulcami to raczej wystąpiły by w jakims odstepie czasu

Ale najlepiej jak podłaczysz autko pod kompa



kamilbora1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: kamilbora1991 » pn cze 14, 2010 14:34

narazie nie nan dostępu do kompa więc sprubuje to jakoś polepić i zobacze co dalej
mysle że poksipol wystarczy?

no i duupa dalej to samo zauwarzyłem jeszcze ze sprzęgło cięrzej chodzi :ass:
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 16:28 przez kamilbora1991, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » pn cze 14, 2010 23:26

A jaki masz stan klockow i tarcz? Kiedy był ostatnio zmieniany płyn hamulcowy?
Ten spadek mocy nastąpił razem z słabymi hamulcami czy moze działo sie to wczesniej ?



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Post autor: Łuki_79 » pn cze 14, 2010 23:58

Przy uruchomionym silniku zdejmij wężyk idący do układu N75/N18 przy pompie wacum i sprawdz na tym króćcu czy masz w ogóle podciśnienie.



kamilbora1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: kamilbora1991 » śr cze 16, 2010 21:17

gregoryb1,
gregoryb1 pisze:A jaki masz stan klockow i tarcz? Kiedy był ostatnio zmieniany płyn hamulcowy?
Ten spadek mocy nastąpił razem z słabymi hamulcami czy moze działo sie to wczesniej ?
od strony mechanicznej wszystko jest ok .spadek mocy i skutecznosci hamulców nastąpił jednocześnie z godziny na godzine
Łuki_79 pisze:Przy uruchomionym silniku zdejmij wężyk idący do układu N75/N18 przy pompie wacum i sprawdz na tym króćcu czy masz w ogóle podciśnienie.
Łuki_79,
ogólnie podcisnienie jest . ale myślicie ze minimalny luz krućca żędu 0,5 mm może byc tego powodem . może spróbuje zale[ić cały kruciec koncówke przewodu i opaske poxiliną albo osmiorniczką to może wtedy będzie szczelne <o ile tam tkwi problem>???????????????????? :panna:
bora ma przejechane 150 tys spokojnej jazdy więc mysle że vacum powinno to wytrzymać
Ostatnio zmieniony śr cze 16, 2010 21:20 przez kamilbora1991, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » śr cze 16, 2010 21:37

kamilbora1991 pisze: ale myślicie ze minimalny luz krućca żędu 0,5 mm może byc tego powodem
Turbo i hamulce sa wspomagane podcisnieniem tam wytwarzanym wiec ja bym obstawiał ze jednak tak. bo wystarczy drobna nieszczelnosc i wartosci nie beda prawidłowe
Dla 100% pewnosci potrzeba podłaczyc VAG. W tym temacie ktory podałem wyzej było opisane dokładnie jakie wartosci trzeba "zlogowac"



kamilbora1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz sty 10, 2010 18:07
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: kamilbora1991 » czw cze 17, 2010 21:32

dostepu do vaga narazie nie mam ale sprubuje tylko zalepic czyms to dziadostwo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości