Golf III Termostat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Golf III Termostat

Post autor: pawlon159 » czw sty 12, 2006 20:36

witam panów!
sorrki moze to juz bylo poruszane, ale nie moge tego wyszukac!
Padł mi termostat i chce sobie sam go wymienic!
powiedzcie mi gdzie on sie znajduje w moim golfiku? GOLF III 1.8 ABS,, jakies wskazówki odnosnie wymiany? i czy to duzo roboty jest w moim sliniku wymienic termostat?
pozdrawiam


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » czw sty 12, 2006 20:41

roboty jest sporo i najlepiej robić to z kanału, termostat jest po lewej stronie na dole jak patrzysz na silnik koło pompy wody, musisz odkręcić wspomaganie i jeśli masz to sprężarkę od klimy


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw sty 12, 2006 20:42

ksauję odesłanie, pompy mogą ci przeszkadzać, nie robiłem w mk3


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » czw sty 12, 2006 20:48

dzieki! zastanowie sie, czy samemu do tego sie zabierac.... czy dać komus zarobić hehe :pub: :pub:


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Awatar użytkownika
radziodm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw maja 26, 2005 17:44
Lokalizacja: Warmia i Mazury /W-wa

Post autor: radziodm » czw sty 12, 2006 23:40

ja tam mechanikiem nie jestem i zajelo mi to 3 godzinki, w ksiazce serwisowej jest (strona 77) no ale roboty jest troche z tym niestety :(



r30q
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
Lokalizacja: Warszawa - Bródno
Kontakt:

Post autor: r30q » czw sty 12, 2006 23:46

sporo roboty ale nic wybitnie skomplikowanego, a faktycznie jedynie jak mozna sie za to zabac to z kanalu, wtedy jest dojscie dobre , mi zajelo to okolo 2h , wiem tez ze w warsztacie ( 2 lata temu ) cena wymiany byla okolo 40 zl.

w miare dobry termostat firmy VERNE kosztuje okolo 34 zl :)

pozdrawiam


Inne auto z grupy VAG
___________________________________

wara99

Post autor: wara99 » pt sty 13, 2006 00:11

ja niedawno placilem 50zl za wymiane termostatu i klima bynajmniej u mnie nie ma nic z tym wspolnego



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pt sty 13, 2006 02:15

wspomaganie przeskadza ale mozna je latwo zdemontowac i na bok ( napinacz- 1sruba i dolna lapa - 2 srubu od bloku i 1sruby poprzeczna miedzy gorna a dolna lapa taka bardzo dluga ) i po klopocie

i zostaje tylko wynienic termastat dzwie sruby i wymiana i skladamy

tylko wez kup tez nowy o-ring

mi zajmuje to 1h z przerwa na papierosa :) kwestia narzedzi :) a robilem to wczoraj

pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sty 13, 2006 10:23

Bondas pisze:wspomaganie przeskadza ale mozna je latwo zdemontowac i na bok ( napinacz- 1sruba i dolna lapa - 2 srubu od bloku i 1sruby poprzeczna miedzy gorna a dolna lapa taka bardzo dluga ) i po klopocie

i zostaje tylko wynienic termastat dzwie sruby i wymiana i skladamy

tylko wez kup tez nowy o-ring

mi zajmuje to 1h z przerwa na papierosa :) kwestia narzedzi :) a robilem to wczoraj

pozdrawiam
jak się wie co i jak to godzina wystarczy...jak się dochodzi co i jak odkręcić trzeba trosze sie napocić :)
kup termostat wahler - on ma oryginalnie zapakowane różne uszczelki..

ja przy okazji podciągnąłem pasek od wspomagania bo piszczał przy skręconych na maxa kołach...



Awatar użytkownika
radziodm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw maja 26, 2005 17:44
Lokalizacja: Warmia i Mazury /W-wa

Post autor: radziodm » pt sty 13, 2006 10:38

cowboy pisze:
jak się wie co i jak to godzina wystarczy...jak się dochodzi co i jak odkręcić trzeba trosze sie napocić
o wlasnie ja tak mialem, teraz o wiele szybciej bym to zrobil, ale ogolnie nie ma co sie bac, tylko 2 osoba by sie zdala do przytrzymania wiadra czy czegos, zeby plyn chlodniczy nie porozlewal sie po calym kanale :)



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

termostat

Post autor: dominik7 » pt sty 13, 2006 11:19

ja kupilem termostat Vernet i mial 5 roznych uszczelek.Kazda do innego samochodu.Oczywiscie koncernu VW/AUDI.



Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » pt sty 13, 2006 11:59

ok dzieki za odpowiedzi panowie... jednak sam sie za to wezme... mam w garażu kanał, to szkoda zeby dac komus zarobic 5 paczek hehe
pozdrowionka


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pt sty 13, 2006 17:38

dokladnie wyjdzie taniej i solidniej

zdaj relacje jak poszlo



Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » pt sty 27, 2006 19:31

witam !
Panowie wymieniłem termostat w moim golfiku..... coprawda roboty i nerwów mnie to kosztowało.... ale odkrecilem tylko wspomaganie.... klimy nawet nie ruszałem....i mialem ładne dojscie do termostatu. Wszystko poszło jak należy.
I teraz przystepuje do sprawdzania czy chodzi:
a więc gdy sie zagrzał do temp. 90 st. to powinien sie właczyc wentylator.... jednak cisza.... temperatura wzrasta do 95, 100 stopni a wentylator ani nie drgnie. Zaraz wyjałem wtyczke od czujnika tego co włancza wentylator... i zwarłem kawałkiem przewodu w tej kostce styki... i wentylator ruszył. A wiec szczelił ten czujnik co włancza wentylator? czy cos jeszcze przeoczyłem? bo narazie jak jade a temperatura mi wzrosnie powyzej 90 stopni to włanczam na maxa cieple ogrzewanie... zeby go troche ochlodzic.
z góry dzieki


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 97 gości