Vw Jetta II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
swaldi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt sty 10, 2006 11:35
Lokalizacja: kuj-pom.

Vw Jetta II

Post autor: swaldi » wt sty 10, 2006 11:57

Może mieliście problem i wiecie jak go usunąć, wskaźnik na desce ten między zegarami od temperatury silnika podnosi się do połowy czyli jest ok i nagle spada do zera by za chwilę znowu podnieść się do normalnej pozycji. I tak coraz częściej się robi. Zaczyna to denerwować. Może to czujnik tylko gdzie on jest zamontowany przy silniku,tylko który?

Pozdr.
swaldi@poczta.onet.pl



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » wt sty 10, 2006 12:48

wtedy pewnie puszcza ci termostat i chodnica momentalnie schladza w zime

a winny pewnie bedzie przytarty termastat i chodzi skokowo a nie plynnie



Artur D.
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: wt sty 10, 2006 10:37
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Artur D. » wt sty 10, 2006 13:32

Czy robi się tak wielokrotnie w trakcie jazdy?
Jeśli tak, to może być po prostu wina instalacji elektrycznej. Możesz mieć gdzieś zaśniedziałe styki, przerwę na przewodzie albo jakieś zwarcie, wtedy głupieje sam wskaźnik (raz wskazuje, a raz nie), choć z temperaturą silnika jest OK.
Posprawdzaj próbnikiem lub miernikiem, popryskaj Elektrosolem, może pomoże.



Awatar użytkownika
swaldi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt sty 10, 2006 11:35
Lokalizacja: kuj-pom.

Post autor: swaldi » wt sty 10, 2006 13:37

A wiesz może gdzie pod maską dokładnie znajduje się ten czujnik który mierzy tę temperaturę.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » wt sty 10, 2006 13:41

na trojniku wczodzacym od przodu



Awatar użytkownika
swaldi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt sty 10, 2006 11:35
Lokalizacja: kuj-pom.

Post autor: swaldi » wt sty 10, 2006 13:51

No to już blisko są w nim 2 czujniki, 1 wkręcony z góry a 2 z dołu.

[ Dodano: Wto Sty 10, 2006 13:51 ]
Pytanie czy jeśli uszkodziłby się stabilizator który jest z tyłu licznika ( taki z trzema końcówkami) to nie działałoby więcej wskażników np. od paliwa, niż tylko ten jeden wskażnik od temperatury silnika.



Awatar użytkownika
ceasar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob gru 03, 2005 15:32
Lokalizacja: WWL

Post autor: ceasar » wt sty 10, 2006 16:55

Od wskaźnika jest koloru czarnego umieszczony od spodu. Nie są one wkręcane, lecz na zapince wciskanej z boku.


VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline Obrazek
VW Golf MK1 Carbio

Awatar użytkownika
swaldi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt sty 10, 2006 11:35
Lokalizacja: kuj-pom.

Post autor: swaldi » wt sty 10, 2006 17:08

Dobrze że piszesz myślałem że są wykręcane. Na zapince muszę się przyglądnąć nie kumam jak by miały się trzymać



Awatar użytkownika
ceasar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob gru 03, 2005 15:32
Lokalizacja: WWL

Post autor: ceasar » wt sty 10, 2006 18:49

Wysuwasz na bok zawleczkę (drucik), później poruszaj czujnikiem na boki i powinien wyjść, na wszelki wypadek kup oring(uszczelka w kształcie O) do tego czujnika, ja jak wyciągałem czujnik to okazało się, że ten oring był już bardzo w kiepskim stanie i ponowne włożenie czujnika powodowało wyciekami i znowu do sklepu nowy oring i wszystko gra.


VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline Obrazek
VW Golf MK1 Carbio

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości