gasnie silnik dlaczego??? golf 3 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marek137
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 30, 2005 22:18
Lokalizacja: trojmiasto

gasnie silnik dlaczego??? golf 3 1.6

Post autor: marek137 » wt sty 03, 2006 17:54

mam golfa3 1.6 benzyna z lpg, rok 93, od dłuzszego czasu mam problem z samochodem byłem juz u wielu specjalistow ale nikt jeszcze nic nie wymyslił. pomijam problem ze na benzynie autko wogule nie trzyma obrotow i zaraz gasnie na szczescie na gazie wolne obroty sa ok. jednak najbardziej nurtujacym mnie problemem jest to ze kiedy jade sobie na gazie czy na bezynie samochod nagle gasnie jako ze jade na biegu za chwile zapala, wskazówka obrotomierza wyglada jak by miała drgawki lata do gory i nadół po minucie czy dwoch objawy ustaja nie ma reguły kiedy samochod zacznie wariowac . czy wie ktos co moze byc przyczyna tak orginalnego zachowania samochodu???
z gory wielkie dzieki



Zielony66

Post autor: Zielony66 » wt sty 03, 2006 20:57

Witam.Mialem takie objawy, ze autko samo gaslo i nikt nie wiedzial o co chodzi.Podlanczane bylo wielokrotnie pod komputer i nic nie wykazalo a jak sie pozniej okazalo to walniety byl czujnik HALLA, ktory jest przy aparacie zaplonowym.Normalnie to sie wymnienia caly aparat ale wiem ze sa mechanicy co wymieniaja tylko ten czujniczek.Bardzo ciezko to zdiagnozowac czy on jest uszkodzony dopiero jak walnie calkiem to wtedy juz wiadomo ze to on.U mnie po tej wymianie autko lata elegancko i juz nie gasnie.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sty 04, 2006 01:44

moze to tez byc jak pisze zielony66 lub tak ze dostaje sie gdzies lewe powietrze

pozdrawiam



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr sty 04, 2006 08:11

sprawdź wszystkie połaczenia wężyków i takich tam od gazu, a może broi ci cewka i nie daje czasami prądu. pozdro


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » śr sty 04, 2006 11:21

Właśnie. Sprawdź tez cewkę. Ja miałem cos podobnego w moim 1.6. Golf jechał, jechał, az nagle zaczynał szarpać i gasł. Tyle że później cięzko było go ponownie odpalić. Okazało się, że cewka miała przebicie. Oczywiście żadnen mechanior w okolicy nie potrafił powiedziec co sie stało. Wymieniłem świece, kopułke z palcem, przewody i ten czujnik Halla. Naciągnęli mnie nieźle, a wystarczyło zmienić tylko cewkę. Sprawdź jak będzie ciemno przy otwartej masce czy widać iskrę na cewce. Jak tak to do wymiany. Koszt - zależy jak trafisz i jaką chcesz - używana czy nową, ale będzie tak gdzieś od 50 zeta za używkę do 230-250 za nową (Beru).

Oczywiście Twojemu golfikowi może dolegac cos innego - cewka to jedna z opcji, którą należałoby sprawdzić.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
marek137
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 30, 2005 22:18
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: marek137 » śr sty 04, 2006 20:57

no własnie to by sie zgadzało jak sie zatrzymam ( jak silnik dostaje takich wariacji) to wogole nie mozna zapalic musze albo odczekac albo najlepiej wogole sie nie zatrzymywac tylko cały czas na pych go

[ Dodano: Czw Sty 05, 2006 14:23 ]
nie wiem czy to cos zmienia ale samochod skacze głownie gdy silnik jest rozgrzany, na zimnym zawsze jest ok



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » pt sty 06, 2006 13:28

U mnie było podobnie. Na zimnym jak odpalił było spoko. Później było coraz gorzej, ale tylko wtedy jak było wilgotno. Sprawdź elektrykę pod maską. Jak będzie ciemno to odpalaj i patrz czy gdzieś czasem iskra nie skacze. Bo jak tak to mogą byc przewody, albo cewka. Zostaje jeszcze kopułka z palcem. Ja tam mam już tego dośc więc po ostatnim wybryku mojego golfa zamówiłem nową cewkę :bigok: . Zobaczymy co to da.

pozdrawiam



lagwus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 10:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: lagwus » sob sty 07, 2006 16:51

Mialem podobny problem, oto rozwiazanie:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=32089


WWW szyte na Twoja miare - http://www.lagwus.pl

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » ndz sty 08, 2006 00:22

no wlasnie - podobny problem - ale jak pojawil sie osrty mroz - nagle zniknal.....a tak to regularnie co dzien gasl po ok 10-15 min jazdy (na jalowym biegu) - czyli odrzucic czyszczenie gaznika? bo jemu nie zalezaloby czy mroz czy morko - zapchany by gasl - a teraz nie gasnie - czyli cos przewody albo swiece albo cewka tak? ?


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
krolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt lip 15, 2005 22:23
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Post autor: krolo » ndz sty 08, 2006 03:28

Jezeli gasnie ci na biegu jalowym to jest pare przyczyn szczegolnie jesli chodzi o gaz
przede wszystkim i nabardziej prawdopodobnym jest to ze jak puszczasz go na luz to silnik dostaje za duzo powietrza ( w takim wypadku nalezy najpierw to sprawdzic i odwrocic wlot powietrza ku tylowi , a jesli sie tego nie da zrobic to nalozyc na koncowke wlotu kawal weza pasujacego srednica i jego wywinac )
jesli to nie to to nalezy sprawdzic czy gdzies jakims podcisnieniem nie ssie ,,lewego powietrza''
moze gasnac tez gdy ma ustawiona zle mieszanke gazu ( zbyt uboga lub bogata )
A jesli chodzi o to ze nierowno pracuje to masz 2 glowne powody
to ze pompka sie zastala lub gaznik
Bo wszyscy co zaloza gaz jak im pali samochod na gazie to juz jezdza na tym gazie niedbajac o ilosc paliwa w zbiorniku a instalacja benzynowa tez potrzebuje swojej pracy chociaz co te dwa dni przejechac z 10km na benzynie
bo skutki tego sa takie ze pompka sie spali lub nadpali bo jest ona chlodzona powietrzem , gaznik badz wtryskiwacze sie zastoja
I to na tyle :]
PS. Wiem co mowie bo sam pracuje przy montarzu instalacji LPG

POZDRO :partyman:


[url=http://www.vwteamkutno.pun.pl/forums.php]WWW.VWTEAMKUTNO.PUN.PL[/url]

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » pn sty 09, 2006 01:02

ja mam ten sam problem tyle ze ja nie mam na gaz a na benzyne :kac: a z nastaniem mrozoof gasniecie zniknelo, pewnie pojawi sie jak tylko odwilz przyjdzie - czyli to nie zabrudszony gaznik ale chyba styki jakies czy cos, kable wys nap czy co?


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
marek137
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 30, 2005 22:18
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: marek137 » pt sty 13, 2006 00:12

stawiam jednak ze jest to ta sonda lambda tylko teraz patrze na allegro i jaka kupic jedno czy cztero przewodowa bo do golfa 3 sa i te i te???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 110 gości