pinout wlacznika awaryjnych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

pinout wlacznika awaryjnych

Post autor: sebus_777 » śr kwie 07, 2010 18:16

potrzebuje schematu wlacznika awaryjnych od mk4 chodzi mi do jakiego wtyku ma wchodzic jaki kabel.
Obrazek



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr kwie 07, 2010 18:20

Tu jest rysunek
Obrazek
Kolory Kolega da radę rozkodować?
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 18:21 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

Post autor: sebus_777 » śr kwie 07, 2010 18:27

tylko mi nie chodzi o kolory kabelki tylko dokladnie ktory od czego jest i gdiz ema byc wpiety



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr kwie 07, 2010 18:33

Opis:
1 (49a) wyjście-zasilanie manetek;
2 Prawy migacz;
3 Lewy migacz;
4 Kontrolka przyczepy (od 1998 roku);
5 Podświetlenie z pozycyjnych;
6 Masa;
7 Zasilanie z 15 czyli równocześnie z zapłonem (dla kierunkowskazów);
8 Zasilanie z 30 czyli stały +12V (dla awaryjnych).
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 18:45 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

Post autor: sebus_777 » śr kwie 07, 2010 22:00

Zico63b pisze:Opis:
1 (49a) wyjście-zasilanie manetek;
2 Prawy migacz;
3 Lewy migacz;
4 Kontrolka przyczepy (od 1998 roku);
5 Podświetlenie z pozycyjnych;
6 Masa;
7 Zasilanie z 15 czyli równocześnie z zapłonem (dla kierunkowskazów);
8 Zasilanie z 30 czyli stały +12V (dla awaryjnych).
tylko ze ja mam 7 wyjsc a nie 8



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr kwie 07, 2010 22:03

Wyłącznik będzie z wersji do 1998 roku. Ale na fotce widziałem numerki pinów, problemu być nie powinno - brak jedynie "czwórki"?



sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

Post autor: sebus_777 » śr kwie 07, 2010 22:04

wlacznik jest z 2003 roku z bory ale to jest chyba to samo co golf 4 al enie jesem pewny czy z bory napewno ale jest 7 pinow



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr kwie 07, 2010 22:05

...ale numerki są?



sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

Post autor: sebus_777 » śr kwie 07, 2010 22:06

numerki sa od 1 do 7 w gornym rzedzie od 1 do 3 a w dolnym od 4 do 7



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr kwie 07, 2010 22:09

To jakiś dziwny... a ma numerek VW, ten 1J2...?

Piszę tu by nie mnożyć postów.

Jak wynika z rysunku, ma być 8 pinów, gdy jest siedem - nie powinno być czwórki.
Sprawdzę jeszcze w innych niż książka WKiŁ źródłach i odpiszę.


Tak, także w innych materiałach jest tak podane, jak pisałem: najwyżej pin 4 od kontroli migaczy przyczepy nie występuje. Reszta pinów bez zmian czyli w/g opisu.
Chyba że po 2002 (a do tego roku mam schemat) jest jakaś zmiana.
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 22:27 przez Zico63b, łącznie zmieniany 3 razy.



sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

Post autor: sebus_777 » śr kwie 07, 2010 22:11

a pinout wlacznika od mk3 masz moze jakis schemat??
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 15:01 przez sebus_777, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw kwie 08, 2010 20:29

Tak więc:
30 – Stałe zasilanie;
15a – zasilanie przy włączonym zapłonie;
49 – wyjście na przerywacz (ten w skrzynce bezp.);
49a – powrót z przerywacza;
L – lewe migacze;
P – prawe migacze.
A teraz zaczynają się schody, bo w Golfie III jest to tylko wyłącznik, nie przerywacz, w dodatku sprzężony z przełącznikiem reflektorów. Tym samym ma jeszcze:
56 – zasilanie z włącznika świateł;
56a – drogowe;
56b – mijania.
W Golfie IV wyłącznik jest też przerywaczem, czyli nadajnikiem błysków. W Golfie III przerywaczem jest kostka nr 21 (lub w wersjach z hakiem nr 22) w skrzynce bezpiecznikowej i to ona "robi" błyski.
Nie wiem do czego potrzebuje Kolega to użyć?
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 22:55 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości