pinout wlacznika awaryjnych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Opis:
1 (49a) wyjście-zasilanie manetek;
2 Prawy migacz;
3 Lewy migacz;
4 Kontrolka przyczepy (od 1998 roku);
5 Podświetlenie z pozycyjnych;
6 Masa;
7 Zasilanie z 15 czyli równocześnie z zapłonem (dla kierunkowskazów);
8 Zasilanie z 30 czyli stały +12V (dla awaryjnych).
1 (49a) wyjście-zasilanie manetek;
2 Prawy migacz;
3 Lewy migacz;
4 Kontrolka przyczepy (od 1998 roku);
5 Podświetlenie z pozycyjnych;
6 Masa;
7 Zasilanie z 15 czyli równocześnie z zapłonem (dla kierunkowskazów);
8 Zasilanie z 30 czyli stały +12V (dla awaryjnych).
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 18:45 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
tylko ze ja mam 7 wyjsc a nie 8Zico63b pisze:Opis:
1 (49a) wyjście-zasilanie manetek;
2 Prawy migacz;
3 Lewy migacz;
4 Kontrolka przyczepy (od 1998 roku);
5 Podświetlenie z pozycyjnych;
6 Masa;
7 Zasilanie z 15 czyli równocześnie z zapłonem (dla kierunkowskazów);
8 Zasilanie z 30 czyli stały +12V (dla awaryjnych).
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
To jakiś dziwny... a ma numerek VW, ten 1J2...?
Piszę tu by nie mnożyć postów.
Jak wynika z rysunku, ma być 8 pinów, gdy jest siedem - nie powinno być czwórki.
Sprawdzę jeszcze w innych niż książka WKiŁ źródłach i odpiszę.
Tak, także w innych materiałach jest tak podane, jak pisałem: najwyżej pin 4 od kontroli migaczy przyczepy nie występuje. Reszta pinów bez zmian czyli w/g opisu.
Chyba że po 2002 (a do tego roku mam schemat) jest jakaś zmiana.
Piszę tu by nie mnożyć postów.
Jak wynika z rysunku, ma być 8 pinów, gdy jest siedem - nie powinno być czwórki.
Sprawdzę jeszcze w innych niż książka WKiŁ źródłach i odpiszę.
Tak, także w innych materiałach jest tak podane, jak pisałem: najwyżej pin 4 od kontroli migaczy przyczepy nie występuje. Reszta pinów bez zmian czyli w/g opisu.
Chyba że po 2002 (a do tego roku mam schemat) jest jakaś zmiana.
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 22:27 przez Zico63b, łącznie zmieniany 3 razy.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tak więc:
30 – Stałe zasilanie;
15a – zasilanie przy włączonym zapłonie;
49 – wyjście na przerywacz (ten w skrzynce bezp.);
49a – powrót z przerywacza;
L – lewe migacze;
P – prawe migacze.
A teraz zaczynają się schody, bo w Golfie III jest to tylko wyłącznik, nie przerywacz, w dodatku sprzężony z przełącznikiem reflektorów. Tym samym ma jeszcze:
56 – zasilanie z włącznika świateł;
56a – drogowe;
56b – mijania.
W Golfie IV wyłącznik jest też przerywaczem, czyli nadajnikiem błysków. W Golfie III przerywaczem jest kostka nr 21 (lub w wersjach z hakiem nr 22) w skrzynce bezpiecznikowej i to ona "robi" błyski.
Nie wiem do czego potrzebuje Kolega to użyć?
30 – Stałe zasilanie;
15a – zasilanie przy włączonym zapłonie;
49 – wyjście na przerywacz (ten w skrzynce bezp.);
49a – powrót z przerywacza;
L – lewe migacze;
P – prawe migacze.
A teraz zaczynają się schody, bo w Golfie III jest to tylko wyłącznik, nie przerywacz, w dodatku sprzężony z przełącznikiem reflektorów. Tym samym ma jeszcze:
56 – zasilanie z włącznika świateł;
56a – drogowe;
56b – mijania.
W Golfie IV wyłącznik jest też przerywaczem, czyli nadajnikiem błysków. W Golfie III przerywaczem jest kostka nr 21 (lub w wersjach z hakiem nr 22) w skrzynce bezpiecznikowej i to ona "robi" błyski.
Nie wiem do czego potrzebuje Kolega to użyć?
Ostatnio zmieniony czw kwie 08, 2010 22:55 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości