Pytanie o zawór dodatkowego paliwa jetta 1.8 GX KE-jet

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Pytanie o zawór dodatkowego paliwa jetta 1.8 GX KE-jet

Post autor: esio10 » sob lut 13, 2010 12:01

witam Panowie , chcialem zapytac gdyz troche poczytalem na necie o dzialaniu KE- jetronic-ów i najpierw Panowie żescie mi pomogli z zaworem dodatkowego powietrza i tak zaczalem czytac i teraz pora na zawor dodatkowego paliwa- odlaczylem wyczke z niego i wykrecilem go i podalem napiecie +12V i sikał paliwem - a jak to jest z jego działaniem - gdyz jak do wtyczki przylozylem zaroweczke to zamiast (przy odpalaniu) swiecic to tak mrugała za 3 razy i zgasła. Na necie wyczytałem ze powinna sie zaróweczka swiecic i zgasnac po 1-2 sekundach od przekrecenia kluczyka w stacyjce na rozruch. I kolejne pytanie - czy przy kazdorazowym odpalaniu silnika w zaleznosci czy silnik cieply czy zimny to za kazdym razem podaje przy rozruchu dodatkowe paliwo ?



Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

Post autor: spirit77 » sob lut 13, 2010 13:53

Wtryskiwacz rozruchowy jest sterowany przez włącznik termiczny,zawór ciśnienia paliwa i stycznik przepustnicy.Tylko przy zamknięciu wszystkich z nich wtryskiwacz rozruchowy jest zasilany prądem i podaje paliwo,termo włącznik podaje napięcie na wtryskiwacz kiedy silnik jest zimny.Przy temperaturze cieczy chłodzącej poniżej 30 stopni,termo włącznik podaje napięcie na wtryskiwacz w czasie 1-8 sekund.Dane zaczerpnięte z książki VW GOLF i JETTA - Sam naprawiam samochód.
Ostatnio zmieniony sob lut 13, 2010 13:58 przez spirit77, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości