wymiana silnika z rp na abs

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 28, 2009 21:27
Lokalizacja: wawa

wymiana silnika z rp na abs

Post autor: piotrazi » śr sty 20, 2010 15:08

witam zamierzam zmienić silnik w swoim mk2 z rp na silnik z mk3 abs nie wiem czy muszę kupić cały silnik kompletny z osprzętem czy może będzie coś pasowało z mojego może ktoś orientuje z góry dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 20, 2010 15:12

kup z osprzętem i kompem



piotrazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 28, 2009 21:27
Lokalizacja: wawa

Post autor: piotrazi » śr sty 20, 2010 15:17

a mocowanie silnika powinno być takie same tak?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 20, 2010 15:21

a mocowanie silnika powinno być takie same tak?
tak



piotrazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 28, 2009 21:27
Lokalizacja: wawa

Post autor: piotrazi » śr sty 20, 2010 15:22

czyli poprostu najlepiej będzie kupić rozbitka ewentualnie anglika



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 20, 2010 15:33

z rozbitkiem najlepiej bo wtedy nic na pewno Ci nie braknie :)
a jak już masz kupować rozbitka to nie lepiej ładować coś silniejszego ?



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1501
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr sty 20, 2010 17:59

Nie wiem jak jest cel i dlaczego chcesz zmieniać na praktycznie taki sam silnik. Może już lepiej wpakować 2.0 115km?


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

piotrazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 28, 2009 21:27
Lokalizacja: wawa

Post autor: piotrazi » czw sty 21, 2010 15:02

silnik wymieniam bo ten już pali dużo oleju i ogólnie już kuleję z wymiana na 2,0 115km wymaga dużo przeróbek



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

2.0 2E

Post autor: LeszczVW » czw sty 21, 2010 16:23

piotrazi pisze:silnik wymieniam bo ten już pali dużo oleju i ogólnie już kuleję z wymiana na 2,0 115km wymaga dużo przeróbek
Kolego z wymiana na 2.0 115 nie ma zadnych PRZERÓBEK!!! zalezy z ktorego roku masz golfa jak po 89 to nie masz zadnych problemow! sam mialem 1.8 abs`a kuzyn ma 1.8 rp i różnicy prawie zadnej wiec nie wiem po co chcesz zmieniac na kolejnego muła...

pozdro


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » czw sty 21, 2010 17:59

A 2.0 115PS tak zamiata :hmm:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

piotrazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 28, 2009 21:27
Lokalizacja: wawa

Post autor: piotrazi » pt sty 22, 2010 17:47

kolego możesz mi napisać co się wiąże z wymianą na 2,0 115 chodzi mi czy pasuje mocowanie silnika no i co będę potrzebował czy skrzynię przeguby półosie jak na razie to szukam jakiejś III rozbitej za rozsądna kasę jeżeli nie jest dużo roboty to chętnie poszukam 2,0



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pt sty 22, 2010 18:02

kompletny silnik może być bez skrzyni, wiązke, komputer pompe paliwa od nz/pf/pb/pg 3 bar, początek wydechu, zgrzewke piwa :bigok: no i troche czasu to chyba wszystko


Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 22, 2010 18:12

piotrazi, jak masz golfa sprzed 89r to swap nie bedzie taki bezbolesny jak Ci tu koledzy piszą bo wiązki nie będą pasować bez przeróbek. Miej to na uwadze.
Natomiast czy bedziesz swapował na ABSa czy na 2e to pratycznie musisz robić to samo, w zasadzie wszystkie operacje będą się pokrywały.



piotrazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn gru 28, 2009 21:27
Lokalizacja: wawa

Post autor: piotrazi » pt sty 22, 2010 18:24

mam rocznik 89 więc jestem ciekawy czy będe miał te większe przeróbki a po czym to jeszcze można poznać będe zmieniał na 2,0



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 131 gości