szpilki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: miś fazi, Qto, italiano_83, edzio, VIP

szpilki

Postprzez ventyl » Wt sty 05, 2010 22:40

witam
mam urwane 2 szpilki pomiędzy kolektorem a rura kolektorową i wydmuchało mi uszczelkę która sie tam znajduje, czy da sie jakoś wykręcić te pourywane bez odkręcania kolektora?
ventyl
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N sty 13, 2008 14:38
Lokalizacja: ruda slaska
Online: 7h 25m
Pomógł: 4
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.8T

Postprzez jeryk10 » Wt sty 05, 2010 22:54

Zalezy jakie dlugie zostaly po urwaniu te szpilki Chodzi oto zeby jakos je zlapac Jezeli urwaly sie na rowno to zostaje wiercenie szpilek tez nie wiadomo czy podejdziesz wiertarka Druga zecz jezeli wystaja szpilki to przespawac do nich nakretki dobry odrdzewiacz i prubowac odkrecac Chyba ze w najgorsze odkrecac caly kolektor poraszka
jeryk10
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
 
Dołączył(a): Śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie
Online: 15d 16h 18m
Pomógł: 235
Auto: mk2 GTI
Silnik: VR6

Postprzez guti » Wt sty 05, 2010 23:05

ventyl, jak masz na równo z kolektorem te szpilki , to trzeba zdjąc kolektor.. ale w sumie.. hmm, po co te pytania ? mowiles ze wydmuchało Ci uszczelke.. jak chcesz włozyc uszczelke bez odkrecania kolektora ??? :) musisz przynajmniej ruszyc sruby.. zeby sie troszke ruszył kolektor.. pozmniej na czuja wciskac uszczelki... ( sredni pomysl ) wykręcaj i tyle :D

mialem taki przypadek, ze poskladalem wszystko, ale uszczelka mi sie przesunęła ( te pojedyncze ) i pierdział wydech.. wiesz jaki byłem zadowolony ?? bo nie zauwazylem , ze mi sie przesunęła , ( pozno było juz ) to były nerwy .. dwa razy robota..


jeryk10 napisał(a):Chyba ze w najgorsze odkrecac caly kolektor poraszka
nie az tak jak w mk II, gdzie sa spreyzny na łaczeniu wydechu z rurą... to jest porażka !
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 1h 6m
Pomógł: 491

Postprzez guti » Wt sty 05, 2010 23:14

ale ja plote... przeciez uszczelka na dziurki na szpilki... wiec chcąc nie chcąc MUSISZ zdjąc kolektor... zacznij od srub które sa ok,... pozniej jak Ci zostana te ukrecone, to moze dziury w kolektorze przejdą przez sruby.. a wtedy bedziesz miał wieęcej miejsca zeby wykręcic własnie te urwane :)

pozwodzenia :)

[ Dodano: Wto Sty 05, 2010 10:19 pm ]
Daniel79 napisał(a):Chodzi o taką kwadratową uszczelkę,znajdującą się między płaszczyznami połączeniowymi rury kolektorowej-kolektor,a nie kolektor-głowica.


aaaaaa widzicie , człowiek zmeczony to widzi rozne rzeczy :D

no to jezeli chodzi o tą uszczelke.. to mozna sprobowac odkręcic pozostełe, silnik lekko uniesc..( poodkręcac poduszki ) a pozniej walczyc z ta ukreconą, jak rura pojdzie troszke w dół od silnika
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 1h 6m
Pomógł: 491

Postprzez guti » Wt sty 05, 2010 23:28

Daniel79 napisał(a):Guti,coś mi się wydaje,ze nie wiesz o jaką uszczelkę autorowi chodzi.
przeczytaj to co wyzej napisalem...
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 1h 6m
Pomógł: 491

Postprzez guti » Wt sty 05, 2010 23:33

ahaaa
jak kolega ma palnik, to mozna sprobowac dookoła srub podgrzac ten kołnierz, troszke sie moze rozszerzy i sruby moze lzej sie wykręca... nie grzac srub :D bo bedzie kaplica :D
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Online: 24d 1h 6m
Pomógł: 491

Postprzez siwy20mw » Śr sty 06, 2010 23:10

urwana szpilka na tzw 'portkach' to jest nic koledzy jak ma sie silnik zagrzal to wygielo kolektor wydechowy i w glowicy zerwalo gwint od szpilki. z sasiadem w niedziele robilismy a ze niedziela jest po sobocie to wiadomo :grin: sasiad mial mocna reke i gwintownik w glowicy ulamal :goof: boze myslalem ze sie rozplacze. musialem glowice sciagac lamac gwintownik i po kawalku wyjmowac, ale sie udalo :bigok:
moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa
siwy20mw
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr sty 06, 2010 22:17
Lokalizacja: sierpc
Online: 2h 32m
Pomógł: 2




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: beliar666, fredeg, Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot] i 10 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,