Passat B3 2.0 2E - Brak iskry...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » ndz sty 03, 2010 22:56

to już nie bardzo. Dalej to wygląda jaby okresowo brakowało iskry coś tam chyba będzie jeszcze z tą elektryką nie tak, pewnie jakiś błachy problem z niestykaniem jakiejś wtyczki, albo ucieczką iskry po kopułce (zwłaszcza jeśli masz ta czarną osłonę na niej to ona jak jest stara daje w kość)
Tak było od początku jeszcze przed poprawianiem instalacji... Teraz jakby to przygaszanie jak stoi jest rzadsze ale te po wciśnięciu sprzęgła bez zmian...

Jeśli powiedzmy wyhamuję silnikiem do tych 1000-1200 i wtedy wcisnę sprzęgło to obroty normalnie opadają do obrotów biegu jałowego... Zauważyłem też że jak jest na jałowym i doda się gazu do tych 2000-3000 tyś obrotów to wchodzi na nie szybko ale spadają powoli...

Kopułka jest nowa była w komplecie z tą czarną obudową... bo kupiłem komplet palec + kopułka firmy EPS i kopułka była bez tej osłonki a w starą zbytnio nie pasowała bo była zbyt luźna.... Czy ta czarna osłonka jest konieczna? Wiem, że ta blaszka na tej osłonce służy jako ekran aby jak to znajomy powiedział "ludzie mogli radia słuchać" ;)
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 22:59 przez Druidionin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 03, 2010 23:00

blaszka? Nie widziałem tam blaszki, w mk2 była osłona metalowa a na niej styk do kabelka masowego. Ale w mk3? Ja w każdym razie wywaliłem, jak się pod nią wlgoć mi dostawała to uciekała iskra i szarpało że hej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » ndz sty 03, 2010 23:07

[img]http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(3cyhhcqupfk0hi3eihsm2r55))/ShowPhoto.aspx?img=D:\Photo200904\159\2.7530_36PHT.jpg[/img]
Taką blaszkę jaka widnieje tutaj na pierwszym planie :)

To jak jest z tą osłonką? Musi być czy nie? Bo przecież haczyki z czarnej osłonki kopułki wchodzą w wycięcia osłonki czujnika halla...
Swoją drogą te spadające obroty przy wyciśnięciu sprzęgła były nawet tuż po jej wymianie i czyszczeniu tego aparatu więc wodą można raczej wykluczyć...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 03, 2010 23:10

ja wywaliłem, i działa i nic złego się nie dzieje, ale miałem powdów w postaci iskry, ale jednak fabryka miała jakiś powód żeby dawać te osłonki. Tyle że ja żadnych takich blaszek nie miałem, może się zgubiły, nie wiem tego. Dla testu zawsze moesz wyjąć ale tak jak piszesz, skoro nowa to nie powinna bruździć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » ndz sty 03, 2010 23:17

To co w takim razie może być przyczyną? Chodzi, pali ładnie, muł straszny chyba nie jest więc w czym może być problem? Obciążony silnik np pompą wspomagania i kompresorem od klimy w przypadku nagłego spadku obrotów się przydusza?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 03, 2010 23:29

Druidionin pisze:się przydusza
nie powinien, tylko minimalnie. Poza wszystkim o czym piszemy błąd w ustawieniu zapłonu nasila takie objawy, ale pewnie już o to zadbałeś. Więc więcej nie bardzo umiem podpowiedzieć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » ndz sty 03, 2010 23:35

Zapłonu jeszcze nie sprawdzałem... Chyba musiałbym podjechać do jakiegoś speca bo lampy stroboskopowej nie mam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 45 gości