[ Dodano: 28 Gru 2009 21:33 ]
Czyli jeśli będą impulsy na cewce a cewka nie sypie iskrami to halla działa a cewka do wymiany?jak beda impulsy na cewce to hall dziala.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja mam 4 czerwone grube Ale skoro wszystko działa, zegary, kontrolki, światła itd to chyba napięcie na skrzynce bezpieczników jest...FIRERS pisze:czerwony gruby idzie do kostki stacyjki i z niej sie rozdziela na skrzynke bezpiecznikow i poszczegolne odwody
Czyli po włączeniu zapłonu pomiędzy pinem od czarnego przewodu, kostki regulatora wolnych obrotów, a masą ma być 12VFIRERS pisze:jezeli zasilany bedzie regulator wolnych obrotow to
nie, kabel jedenDruidionin pisze:Czy po drodze impulsów z ECU na cewkę jest jakiś bezpiecznik lub przekaźnik, który mógł paść?
takDruidionin pisze:Czyli po włączeniu zapłonu pomiędzy pinem od czarnego przewodu, kostki regulatora wolnych obrotów, a masą ma być 12V
nie mierzysz oporu tylko czy jest napięcie, to jest napięcie w kształcie fali i do dokładnej oceny trza oscyloskopu, ale jeśli podpięty krokwiec brzęczy to jest ok. Oczywiście będzie jakiś zmierzalny opór ale to nic nie znaczy.Druidionin pisze:A na samej wtyczce pomiędzy pinami powinno być przejście z oporem?
to już nie bardzo. Dalej to wygląda jaby okresowo brakowało iskry coś tam chyba będzie jeszcze z tą elektryką nie tak, pewnie jakiś błachy problem z niestykaniem jakiejś wtyczki, albo ucieczką iskry po kopułce (zwłaszcza jeśli masz ta czarną osłonę na niej to ona jak jest stara daje w kość)Druidionin pisze:w przypadku nagłego wciśnięcia pedału sprzęgła powiedzmy gdy obroty silnika przekraczają 1000-1500 nagle obroty spadają do zera sugerowało regulator wolnych obrotów, aleDruidionin pisze:Jednak czasem się zdarza, że co powiedzmy minutę obniża je tak, że silnik się przydusza ale po chwili wraca na właściwe obroty
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości