Czym skleic wzer na bloku miedzy uszczelka glowicya glowica?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Czym skleic wzer na bloku miedzy uszczelka glowicya glowica?

Post autor: speede » czw lis 17, 2005 21:10

Mam problem z golfem mk3 1.4. Po wymianie uszczelki wywala dalej plyn, jest wada na bloku wzery miedzy cylindrami, niewielkich rozmiarow. czy da sie je jakos zakleic bo zamierzam znowu wymienic uszczelke bez wykrecania bloku i planowanie jego.Moze ktos zna dobry klej ktory odporny na temp. Dzieki za rade.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » czw lis 17, 2005 22:15

Jedz do jakiegos dobrego sklepu motoryzacyjnego i spytaj o klej do metalu i aluminium.Mialem kiedys taki 2-skladnikowy ale za cholere nie moge przypomniec sobie nazwy.Byl naprawde dobry.Gdzies go jeszcze mam tylko niewiem czy napewno.Jak go znajde to podam ci jaka mial nazwe.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw lis 17, 2005 22:32

Oj podejrzewam że bez planowania sie nie obejdzie.Klej wydmucha na bank.A z drugie strony jak splanujesz blok to nie wiem czy coś sie nie popieprzy ze stopniem sprężania.Jak chcesz odprężyć silnik to dajesz grubszą uszczelkę pod głowicą,a jak splanujesz to zwiększysz stopień sprężania,tak mi się wydaje.Jak się myle to proszę o poprawkę.Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » czw lis 17, 2005 22:39

Jak splanuje to napewno bedzie tak jak mowisz.Ja tam dalej proponuje klej.Tego co mialem na pewno by nie wydmuchal ale problem w tym ze pol chaty przeszukalem i nie moge go znalesc wiec nazwy juz ci nie podam.Zrobisz jak uwazasz


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pt lis 18, 2005 00:27

dzieki, jutro poszukam moze klej. Jezeli 1 mm zdejmie z glowicy to uwazasz ze cos sie zmieni? Uszczelka i tak ma zapas. Przeciez to delikatnie splanuje, Watpie zeby ten wzer mial glebokosc ponad 1 mm!. W sumie mozna dobrym klejem to zalatac. Slyszalme ze sa takie i kosztuja kolo 150 zl. Mechanik za robote czyli planowanie bloku bierze okolo 500 zl. Nie wiem co da lepszy efekt.Niegny tego nie robilem. Co myslicie?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości