Przy ok 2300 obrotów lekko muli dlaczego??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bronek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:24
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Przy ok 2300 obrotów lekko muli dlaczego??

Post autor: bronek85 » czw lis 17, 2005 17:16

Witam posiadam II 1.8 90KM na jednopunkcie, niewiem dlaczego tak się dzieje ale na każdym biegu tak ok 2200 -2400 obrotów jest zamulenie a później znowy się kręci?? co może być tego przyczyną?? czy może akurat taki jest moment obrotowy i nic się nie da zrobić tanim kosztem?? Niewiem czy to może być przyczyną ale mam wycięty przedni tłumik i zamiast filtra sportowa wkładka KN?? Jeśli ktoś wie o co chodzi to czekam na pomoc bo denerwujace jest to troche.



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » czw lis 17, 2005 17:20

Moze sonda wariuje, i zamula ci silnik w tych obrotach.



bronek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:24
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Post autor: bronek85 » czw lis 17, 2005 17:26

a nie pomyślalem, ja mam sonde w kolektorze wydechowym a mam też golfa na części ale gti na wielopunkcie tam jest sonda w katalizatorze czy bedzie się ona nadawać??



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » czw lis 17, 2005 17:32

bronek85 pisze:a nie pomyślalem, ja mam sonde w kolektorze wydechowym a mam też golfa na części ale gti na wielopunkcie tam jest sonda w katalizatorze czy bedzie się ona nadawać??
Jeśli jest to jednoprzewodowa sonda to pasować będzie ;) No chyba że różni się gwintem :|

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

bronek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 12:24
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Post autor: bronek85 » czw lis 17, 2005 17:34

ok jutro sprawdze bo dzisiaj juz ciemno na dworze. Napisze jutro czy dało efekt. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » czw lis 17, 2005 17:34

Aha, jak zapłon źle ustawisz to może mulić ale raczej troszkę w inny sposób - do 2500 by Ci muliło np.

Pozdrówka ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 17, 2005 20:13

moim zdaniem to winne jest usunięcie tego tłumika. Było o tym wiele razy, wydech odprężony, mieszanka przy pewnych obrotach robi sie za uboga. Miałe to samo ostatnio gdy wyadła mi wielka dziura w drugim tłumiku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 141 gości