Pytanie o zegary do MKII Diesel i MKII Benzyna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Pytanie o zegary do MKII Diesel i MKII Benzyna

Post autor: wójaszek » śr lis 16, 2005 23:53

Czy da rade zamontowac zegary z MKII diesel do MKII w wersji benzywnoej bez żadnych przeróbek , czy tak by działało aha mówie oczywiście o zegarach z zegareczkiem cyfrowym i obrotomierzem



Awatar użytkownika
Sałyk
VW Lover
VW Lover
Posty: 169
Rejestracja: czw mar 31, 2005 21:45
Kontakt:

Post autor: Sałyk » czw lis 17, 2005 00:05

z tego co pamiętam to nie ma tak łatwo... ale jeśli się mylęto niech mnie ktoś poprawi :]



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw lis 17, 2005 00:09

obrotomierz ,obrotomierz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » czw lis 17, 2005 12:11

Wsztko zalezy od liczby wtyk z tylu i oczywiscie ich wielkosci porównaj to jesli bedzie pasowalo nie bata ma chodzic


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

gadom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: gadom » czw lis 17, 2005 16:17

Ciężko będzie wstawić licznik od diesla do benzyny. Po pierwsze na liczniku musi się zgadzać przekładnia prędkościomierza, po drugie obrotomierz diesla jest inaczej sterowany (z alternatora) a w benzynie z cewki, i co najważniesze to liczba wtyczek pod licznikiem musi się zgadzać. Słowm ciężko bedzie.



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » czw lis 17, 2005 17:14

Bez przeróbek jest to niemożliwe. I tyle.
Wiem , ze wkladając troche pracy mozna wstawic zegar z obrotkiem od benzyny do diesela.
Moze odwrotnie tez da rade, ale glowy nie daje. Jesli ktos jest zainteresowany to moge znalezc gdzies opisany caly cykl przerobek na zegarach MB w201



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw lis 17, 2005 18:38

i co panie TACYK dalej jestes taki pewniacha?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości