Jak zbadać turbinę w mk2 GTD?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Jak zbadać turbinę w mk2 GTD?
Cześć.Czy byłby ktos w stanie pomoc mi w takiej kwestii?:Mam golfa 2 GTD.który chodzi nieco bardziej mułowato niż inne GTD ktorymi jeździłem.Dziś się pokusiłem o zmierzenie ciśnienia- w innym golfie zdjąłem fiutek z rurki na turbinie i podłączyłem manometr do pompowania kół.Po mocnym dodaniu gazu pokazał mi 0,5 bar.To samo z moim zrobiłem- ale ten niecałe 0,3 bara mi pokazał i to dopiero powyżej 4000 obr.Chciałbym wiedzieć,czy to się da wyregulować śrubą przy zaworze upustowym?Jak wogóle powinno sie sprawdzać turbosprężarkę,i co może ją boleć?No i ile kosztuje naprawa?P.S. Samochód mi kopci przy mocnej przegazówce.Proszę o odpowiedź i pozdrawiam!
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Pamietaj, ze silnik 1V ma 60km i to jest tzw ekodiesel, inne GTD moga miec 70 lub 80km. Mozna zwiekszyc cisnienie na zaworze, poszukaj, bylo to bardzo dokladnie opisane na forum. A co do sprawdzania cisnienie to trzeba to sprawdzac podczas jazdy bo na luzie nie powinno sie pojawiac cisnienie - samochod nie jest obciazony. Jesli masz male cisnienie to moze Ci sie zacial zawor lub masz nieszczelnosc. Dymi na czarno bo nie spala paliwa - cisnienie jest za male, a do spalania jest potrzebny tlen z powietrza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości