cikenący korektor hamowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

cikenący korektor hamowania

Post autor: woojas25 » wt lis 15, 2005 00:16

cze ostatnio zauważyułem ze w moim mk3 poci sie korektor hamowania,jak postoi całą noc to jest plamka z plynu ham,taki korektor sie naprawia?,wymienia? ,czy mozna tak jezdzic? i ile moze kosztowac takie cos?

[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 23:21 ]
a moze go poprostu wywalic ,zrobilem tak kiedys w moim fiaciorze 125p i nie czulem róznicy



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Re: cikenący korektor hamowania

Post autor: Adrian1980 » wt lis 15, 2005 00:38

woojas25 pisze:cze ostatnio zauważyułem ze w moim mk3 poci sie korektor hamowania,jak postoi całą noc to jest plamka z plynu ham,taki korektor sie naprawia?,wymienia? ,czy mozna tak jezdzic? i ile moze kosztowac takie cos?

[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 23:21 ]
a moze go poprostu wywalic ,zrobilem tak kiedys w moim fiaciorze 125p i nie czulem róznicy

kosztuje na pewno duuuzo... :)

najlepiej go wywalic



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lis 15, 2005 18:53

poszukaj był już temat o tym - ja osobiście nie polecam wywalenia korektora - trzebaby nowy



ZIELU

Post autor: ZIELU » wt lis 15, 2005 18:54

Ja wywaliłem korektor i spiołem "na krótko"



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt lis 15, 2005 18:57

Korektor jest co do zasady nierozbieralny i wymienia się go w całości. Koszt ok. 300 zł (korektor), tyle przynajmniej wiem

Nie polecam całkowitej wywałki, mogą być kłopoty na śliskim (śnieg, mokre) przy bardziej intensywnym hamowaniu. W PF125 to bez różnicy, tam są nie hamulce, a spowalniacze raczej



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lis 15, 2005 22:09

Wywal korektor i nic innego. Nie ma różnicy po jego wywaleniu. Sprzwdzone jest to już na czterech różnych golfach.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » śr lis 16, 2005 23:33

dzieki , ale chyba go zamuliło bo dokreciłem jakąs nakretke na 17 klucz i przestał sie pocic



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw lis 17, 2005 19:36

woojas25 pisze:dzieki , ale chyba go zamuliło bo dokreciłem jakąs nakretke na 17 klucz i przestał sie pocic
i to jest pozytywna wiadomośc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości