problem z kontrolką oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z kontrolką oleju
Witam wszystkim . Posiadam vw golfa 3 z 1993 r silnik 1,4 Mój problem to zaświecanie sie kontrolki oleju w czasie jazdy na 5 biegu przy średnich obrotach a gaśnie dopiero jak wcisne sprzęgło i dodam troche gazu . kontynując jest wszystko w pożądku przez pewien czas , wystęuje to nierególarnie moge tylko zauważyć że na bardziej gorącym silniku po przejechaniu ok 30 km na wolnych obrotach jest w pożądku . olej to lotos 10w 40 czy może to być problem z czujnikiem a może pompa olejowa wysiada ??? pomocy!
jak kolega wyzej pisał sprawdz czy przewod nie jest naderwany- jesli jest wszystko ok to zobacz kiedy zmieniałes olej i filtr, jak czas na zmiane to wymień olej i zaloz filtr polecam Manna, Boscha, Knechta, Hengsta albo naszego Filtrona Jesli dalej bedzie tak sie działo no to juz zostanie czujnik ciśnienia oleju.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
hiru37, najpierw jedź do mechanika zmierzyć ciśnienie oleju, a potem będziesz się zastanawiał czy może olej czy filtr jest nie taki, albo czujnik zepsuty. Ostatecznie po to jest kontrolka żeby cię ostrzegać o zbyt niskim ciśnieniu oleju. I jeśli silnik jest sprawny to ani Filtron ani Lotos mu nie zaszkodzą.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
akurtat tutaj powiem w 70% winny bedzie olej i filtr mialem kilka takich przypadków, po wymianie u znajomych na porzadny olej , objawy brzeczyka ustały a dziwnym trafm oni jezdzili na Lotosie i jeden na Orlen OilI jeśli silnik jest sprawny to ani Filtron ani Lotos mu nie zaszkodzą.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tak koledzy piszą na forum fakt. Ja mam ten sam potępiany zestaw i przejechane 320 tys z tego ponad pół przebiegu na tych materiałach. Za bardzo ne wierzę aż w takie nietrzymanie norm przez filtrona i lotosa. Zdaje się część z tych problemów opisywanych wynikała ze złego doboru filtrów do silnika 1,8 z mk3 w zależności od rocznika. Cóż zobaczymy co będzie jak kolega zmieni.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 105 gości