czym zakonserwować autko od spodu na zime????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
newswen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 15:50
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

czym zakonserwować autko od spodu na zime????

Post autor: newswen » pn lis 14, 2005 11:25

witam!!!
jak w temacie.. :gora:
chce zakonserwować sobie golfika przed zimą, ale nie wiem czym najlepiej to zrobić????
może macie jakieś środki do polecenia?? :pub:
jak tak to jakie i w jakiej cenie????

i ile mniejwiecej schodzi czasu na takią konserwe????
pozdrawiam!!! :okej:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 14, 2005 11:39

Ja daje do gostka na konserwacje. Macha pedzelkiem w kazdy zakamarek. Koszt jakies 60 z materialem.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
WADER991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sie 15, 2005 17:52
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Kontakt:

kONSERWACJA

Post autor: WADER991 » pn lis 14, 2005 11:50

Jesli chcesz robić to sam to polecam BITGUM
Najpierw trzba oczyscic spód auta ,a potem pedzlem
O tej porze roku można lekko podgrzać BITGUM w ciepłej wodzie -LEPIEJ SIĘ KŁADZIE :pub:



fibolek

Post autor: fibolek » pn lis 14, 2005 12:32

A można gravitem jest pakowany w spraye lub puszki do pistoletu, ale również pędzlem możesz nakładać.Chociaż ja polecam ci metodę natryskową.A jeśli chodzi o konserwe zamknietych przestrzeni to możesz nawet olejem diesel-owskim jakimś najtańszym.Gravit jest naprawdę dobry polecam koszt od 25-30 zł duża puszka spraya.Puszka do pistoletu wychodzi taniej.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 14, 2005 12:36

fibolek pisze:Chociaż ja polecam ci metodę natryskową.
Pedzel lepszy od spraya czy cisnienia

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
jabol79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:33
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: jabol79 » pn lis 14, 2005 12:58

Gitner pisze:Ja daje do gostka na konserwacje. Macha pedzelkiem w kazdy zakamarek. Koszt jakies 60 z materialem.

Pozdro
Gitner
Możesz podać jakiś namiar tego gościa?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 14, 2005 13:07

jabol79 pisze:
Gitner pisze:Ja daje do gostka na konserwacje. Macha pedzelkiem w kazdy zakamarek. Koszt jakies 60 z materialem.

Pozdro
Gitner
Możesz podać jakiś namiar tego gościa?
Ale to w Płocku. Pasi?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
jabol79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:33
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: jabol79 » pn lis 14, 2005 16:11

Gitner pisze:
jabol79 pisze:
Gitner pisze:Ja daje do gostka na konserwacje. Macha pedzelkiem w kazdy zakamarek. Koszt jakies 60 z materialem.

Pozdro
Gitner
Możesz podać jakiś namiar tego gościa?
Ale to w Płocku. Pasi?

Pozdro
Gitner
Raczej nie



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt lis 15, 2005 02:34

troche juz pozno na konserwacje, chociaz sam robilem tydzien temu

przejechalem same przednie nadkola. W tym celu zdejmowalem blotniki i amortyzatory. Nastepnie wymylem wszystko dokladnie woda. Odczekalem jeden dzien az wyschnie poczym na wiertarke zalozylem miekka szczotke druciana. Wyczyscilem tylko do baranka poniewaz byl w dobrym stanie to go zostawilem. Umylem jeszcze raz- rozpuszczalnikiem i splukalem znowu woda. 3 dnia malowalem auto-smarem. 4 i 5 dnia skladalem wszystko do kupy. Przy okazji porobilem pare dupereli m.in malowalem belke od zderzaka, wymylem swiatla, wszystkie wtyczki przeczyscilem.

Po skonczonej pracy doszedlem do wniosku ze obeszlo by sie bez mojej konserwacji. Stara byla na tyle dobra ze 2 latka conajmiej moglaby jeszcze wystarczyc.



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » wt lis 15, 2005 09:10

Zanim nalozysz jakis srodek do konserwacji to miejsca gdzie wyłazi rdza wyczyść porzadnie i pomaluj farbą antykorozyjną (hammerite, hektor, itp albo chociaż minią) a na to dopiero Bitgumy BOLL'e itd bo inaczej rdza wylezie zanim sniegi stopnieją!
Pozdrowienia!



Awatar użytkownika
Toldzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 31, 2005 19:57
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Toldzia » wt lis 15, 2005 20:50

Wjechałem sobie autkiem na kanał przemyłem zakamarki Fosolem, skorodowane rurki, profile mostów, belek, zawieszenia. Lekko papierem ściernym usunąłem wiekszą korozję. Potem naniosłem grubo Śnieżkę na rdzę. I tak do następnego roku:)



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lis 15, 2005 22:01

Najpierw zdejmowanie nadkkoli, potem dokładne mycie podwozia, spłukanie. Na reszte dnia do garażu. Następnego dnia oczyszczenie skorodowanych miejsc i nałożenie podkładu lub farby na rdze. PO kilku godzinach myjemy podwozie nitrem, a kilka minut później nanosimy środek ochronny (ja polecam auto smar, ale słabo rozcieńczony). Nanosimy go pistoletem do konserwacji. Po godzinie nanosimy drugą warstwę i zostawiamy do dnia następnego. Profile zamknięte konserwujemy środkami woskowymi bo są najlepsze, a podczas wtryskiwania dostają się wszędzie i opóźniają rozwój istniejącej już rdzy.



kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » czw lis 17, 2005 15:11

jabol79 pisze:
Gitner pisze:Ja daje do gostka na konserwacje. Macha pedzelkiem w kazdy zakamarek. Koszt jakies 60 z materialem.

Pozdro
Gitner
Możesz podać jakiś namiar tego gościa?
W Warszawie koszt zabezpieczenia podwozia - 350 zl, i dają ci na dwa lata gwarancję



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw lis 17, 2005 21:16

Tak na marginesie MKII jak nierobiony to ma podwozie dzieci po dzieciach zabezpieczone oryginalnie i tego żadna metoda niepoprawi.Owszem jak jest gdzieś rdza to tam trzeba ingerować ale pozatym to strata czasu , pieniędzy i nic to nieda bo jak by się chciało zrobić to jak fabryk czyli na dobrych śrokach to .................. dużo pieniążków by to kosztowało Konserwowac podwozie to można w maluchach itp autkach a nie w vw.Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości