Mk [III] - AMORTYZATORY BILSTEIN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lis 14, 2005 19:25

neo25-pk pisze: Tereaz mam Bilsteina -60mm przód i tył. Pozdro
Co dokładnie masz teraz? jakie springi, które bilsteiny?
Rozumiem ze na zime zakladasz b4 , ale do tego jaką sprezyne?? z czystej ciekawosci pytam, pozdro ajt



Awatar użytkownika
neo25-pk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
Lokalizacja: LESZNO...WLKP
Kontakt:

Post autor: neo25-pk » wt lis 15, 2005 10:33

Wiem tylko że Bilsteiny, bo poprzedni właściciel mi mówił ale dokładnie będe wiedział jak je dzis wymontuje bo teraz cokolwiek z nich odczytać to tylko ich kolor (żółty) i nic więcej. Się okaże. Zakładam B4 i nowe standartowe springi. Gdybym nie mieszkał na wiosce 8km od miasta to bym nic nie robił z zawiechą, ale niestety drogówka się niezgidzi by mi dopłacać za odśnieżanie dróg (czyt. żart :) Do tego czasem i moja żonka też jeździ golfikiem pomieście i wiecie jak to kobitki, ona nie patrzy jak parkuje, że krawężnik wysoki.Echhhh....To by było na tyle...Pozdro


Pilnie kupię osłone rozrządu (górną boczna pokrywę, plastik) !!!

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » wt lis 15, 2005 11:00

Witam panowie :)

W końcu doszedłem do tego co to za amory mam. sas_gti podesłał mi link do katalogu bilsteina :pub: i wychodzi na to, że to B6 jak w morde :grin: . Nie mają tej śrubki o którą sie tutaj rozchodzi, ale to na pewno B6 numer serii się zgadaza z tym co w katalogu. Teraz mam tylko dylemat - zakładac czy nie. Wydaje mi się, że mimo wszystko będzie twardo, a mi zależy bardziej na komforcie.
Jak ktoś reflektuje to moge odsprzedać po kosztach. Ja mam możliwośc ich zamiany więc nic nie tracę, ale jak ktoś by chciał sprawdzić swoje auto na Bilsteinach B6 to mam przednie do pchnięcia. Zdjęcia cyknąłem dzisiaj więc mogę podesłac na maila jak ktoś jest zainteresowany. Ale to dopiero po południu.

neo25-pk jak zamienisz zawieche to daj znac jak się prowadzi. Widzę, że masz obniżony prawie tak samo jakja, choć mi się wydaje, że mój siedzi jeszcze niżej - chyba mam -60 mm na sportowych amorach, ale nie jestem pewien. Ten kit też będzie do pchnięcia jak zmienię zawiechę :bigok: .

pozdrawiam



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt lis 15, 2005 12:12

Witam ja zakładałem niedawno B4 i jest stosunkowo twardo.Wcześniej miałem -ok50 i amory gazowe straszna kiszka.Ładnie to wyglądało ale jechać się nie dało, zmieniłem na B4 i seryjne ale skrócone springi.Teraz jest ok. autem nie buja za bardzo i jest trochę niżej niż seria.Można wjechać prawie wszędzie , na B6 i krótkich springach to zapomnij raczej o komforcie.Autko mi teraz nie nurkuje a jednocześnie wybiera nieżle dziury inaczej chyba się nie da na naszych drogach.Chyba że jesteś zdeterminowany tylko na wygląd, co do olejowych to są chyba za miękkie - chyba że lubisz kanapkę.pozdro



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » wt lis 15, 2005 17:59

Witam

I co z tymi B4? Dają radę czy raczej zakładac coś innego? Wie ktos może jak zachowa się B6 na seryjnych springach? Bo krótkich to na pewno nie naciągnę. Te mi już bokiem wychodzą :grin: .

pozdrawiam



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lis 15, 2005 18:02

no ja tak mam teraz przeciez, zachowuja sie poprawnie, auto stoi rozsadnie wysoko ale jest tez bardzo twardo, H2O niestety nie ma mowy o komforcie :okej:



Awatar użytkownika
neo25-pk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
Lokalizacja: LESZNO...WLKP
Kontakt:

Post autor: neo25-pk » wt lis 15, 2005 18:12

No ja własnie załozyłem cała zawieche Bilsteina B4 z nowymi seryjnymi sprężynami i odbojami. Ogólnie to fajnie to niewygląda, bo Golfik poszedł o dobre 60mm do góry no i troszkę buja przy wyprzedzaniu ale nie jest źle. Tak miało być. Jutro zrobię kilka fotek i zamieszczę linki do nich. Pozdro


Pilnie kupię osłone rozrządu (górną boczna pokrywę, plastik) !!!

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt lis 15, 2005 20:25

Neo ja właśnie skracałem serię pod B4 choc wszyscy odradzali.Wyszło całkiem nieżle autko nie wyglada jak na szczudłach a jednocześnie nie mam odczucia utraty koła na dziurkach.W trasie także nie buja mocno w porównaniu do olejowych oczywiscie bo z B6 nie będe równał.Lecz niestety moim zdaniem na nich się w Polsce nie da jechać, chyba że ktoś ma autko na pokaz lub wyscigi uliczne(bez obrazy :bigok: )



Awatar użytkownika
neo25-pk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
Lokalizacja: LESZNO...WLKP
Kontakt:

Post autor: neo25-pk » wt lis 15, 2005 23:24

No ja narazie (czyt. całą zimę) zamierzam jeździć na tym co dzis załozyłem czyli nowych B4 i nowych seryjnych sprężynach. Ponoć zima ma byc w tym roku dla nas okrutna... :/ A na wiosne pomyślę na sprężynami.


Pilnie kupię osłone rozrządu (górną boczna pokrywę, plastik) !!!

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr lis 16, 2005 00:44

jarek65w pisze: bo z B6 nie będe równał.Lecz niestety moim zdaniem na nich się w Polsce nie da jechać, chyba że ktoś ma autko na pokaz lub wyscigi uliczne(bez obrazy :bigok: )
no przepraszam ale ja na pewno nie mam auta na pokaz, i na pewno nie mi tez potrzebny do wyścigów ulicznych, choc tez sie do tego nadaje :grin: dobrze ze dodales bez obrazy :pub:

b6 bardzo dobre do rajdówek które też oczywiscie jeżdza po cywilnych drogach, a ze mojego niedawno nabytego golfa własnie takie auto mam zamiar powoli zbudować, jednym z etapów jest właśnie zawieszenie b6 pozdro



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » śr lis 16, 2005 20:08

Sas mieszkasz w Wa-wie może tam się da jechac na - 60 ale nie u mnie.Jak miałem takie springi to tylko wygląd był fajny, reszta masakra.Strach w oczach i ostre hamowanie przed dziurami bądz ostry slalom.Teraz jak widzę dziurę to zwalniam tylko przedtem byłem :blush: .pozdro



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lis 17, 2005 13:12

A gdzie ty taką informacje wykopałeś ze ja mam -60mm??? nikomu tez takich nie polecam takze???
Przypomne ze mam seryjne springi, i b6
Poza tym Warszawskie drogi to masakra, jedne z najgorszych w kraju, tazke jadąc nawet yarisem Mamy wybieram starannie droge przez miasto , nie mówiac juz o moim golfie...
poza tym auto glownie sluzy mi do rajdow, a po ulicy wystarczy ze potrafi sie przetaczac na dojazdowkach,
powiem tak , na kazdym zawiasie da sie jezdzic po kazdym asfalcie, pozostaje tylko kwestia komfortu i prowadzenia (jedno kosztem drugiego zwykle) pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 120 gości