nagrzewnica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafal.d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob lis 12, 2005 14:11
Lokalizacja: bytom

nagrzewnica

Post autor: rafal.d » sob lis 12, 2005 17:27

siemka.czy ktos wie jak mozna sie dostac do nagzewnicy w mk2.prosze o rady ,zbliza sie zima a nie chce marznac :grin:



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » sob lis 12, 2005 19:53




Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: nagrzewnica

Post autor: Razal » sob lis 12, 2005 20:04

rafal.d pisze:siemka.czy ktos wie jak mozna sie dostac do nagzewnicy w mk2.prosze o rady ,zbliza sie zima a nie chce marznac :grin:
generalnie w MkII jest nieco mniej problemów niż w MkIII :hmm: .

Proponuję zacząć od odkręcenia półki znajdującej się pod kierownicą, następnie półki znajdującej się pod schowkiem, potem centralna konsola i to na tyle jeśli chodzi o środek.

następnie jak już dojdziesz do czarnej obudowy znajdującej się za centralną konsolą poodpinaj delikatnie kanały powietrzne dochodzące do niej z prawej i lewej strony (ostrożnie bo zatrzaski plastikowe lubią się łamać i stwarzają wrażenie jednorazowych ;)).

Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami (chyba że masz 1,3 ;) dokładniej na ściance grodziowej ) oczywiście odpinasz węże dochodzące do kabiny są w tych samych okolicach co śruby. Dalej wyciągasz całąobudowę, wymieniasz chłodniczkę (i tu nie polecam żadnych używanych - nowa kosztuje ok. 150zł i jest pewna). Dalej składasz ostrożnie wszystko w sensowną całość i możesz się ogrzewać do woli :bigok: GENERALNIE WSPÓŁCZUJE WSZYSKIM KOGO TO SPOTYKA - robota średnio przyjemna, ale dobrze że chcesz to sam zrobić, bo mechanicy rządają za tą robotę nawet 400zł i często z pośpiechu po takiej robocie wszystko lata i skrzypi itd.

Wymaga cierpliwości !!

Pozdrawiam...


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

rafal.d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob lis 12, 2005 14:11
Lokalizacja: bytom

Post autor: rafal.d » ndz lis 13, 2005 14:16

dzieki za rady jutro sie za to zabieram ,mamnadzieje ze dam rade.napewno dam znac


rafal.d

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 13, 2005 14:32

Razal pisze:Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami
Trzy są śróby od strony komory silnika. W każdym razie tyle było w mojej jettcie. Fakt że tą trzecią wyrwałem z plastiku bo też o niej zapomniałem :(


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Nic o tym nie wiem ....

Post autor: Razal » ndz lis 13, 2005 17:43

Paweł Marek pisze:
Razal pisze:Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami
Trzy są śróby od strony komory silnika. W każdym razie tyle było w mojej jettcie. Fakt że tą trzecią wyrwałem z plastiku bo też o niej zapomniałem :(
Ja w MkII na 100% miałem dwie - może JETTA ma trzy - bo to przecie JETTA :hmm:

Pozdroo...


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 113 gości