Łożysko pompy wspomagania
: pt wrz 18, 2009 17:12
Witam!
Praktycznie odkąd mam tego golfa słychac mi pompę wspomagania - a właściwie jej łożysko. Ostatnio jednak dźwięk się nasila (zwłaszcza na zimnym i jak jest wilgoć z rana), a nie chciałbym żeby golf rozkraczył się na drodze.
Poza tym pompa działa mi dobrze, wspomaganie chodzi lekko, no przy skrecie jęczy trochę i czuć, że obciąża nieco silnik, ale tyle to chyba nic.
I teraz nie wiem co najlepiej z tym zrobić... Jak myślicie:
1. Wymienić łożysko - najtaniej, ale sam chyba tego nie zrobię...
2. Kupić używaną oryginalną pompę - ale można trafić taką jak mam albo i gorszą. Warto czy nie?
3. Kupić nową pompę. Ale jaką (jakiej firmy/ za ile)?
Którą opcję wybrać? Innej, czwartej chyba nie ma
A, jeszcze jaka powinna być ta pompa? Tzn. gdybym kupował używkę to czy podejdzie od innego silnika?
Ja mam 1,8 AAM z klimą, pompa zalana zielonym Febi, na zwykły pasek klinowy (nie wieloklinowy), przekładnia TRW o ile ma to jakieś znaczenie.
Praktycznie odkąd mam tego golfa słychac mi pompę wspomagania - a właściwie jej łożysko. Ostatnio jednak dźwięk się nasila (zwłaszcza na zimnym i jak jest wilgoć z rana), a nie chciałbym żeby golf rozkraczył się na drodze.
Poza tym pompa działa mi dobrze, wspomaganie chodzi lekko, no przy skrecie jęczy trochę i czuć, że obciąża nieco silnik, ale tyle to chyba nic.
I teraz nie wiem co najlepiej z tym zrobić... Jak myślicie:
1. Wymienić łożysko - najtaniej, ale sam chyba tego nie zrobię...
2. Kupić używaną oryginalną pompę - ale można trafić taką jak mam albo i gorszą. Warto czy nie?
3. Kupić nową pompę. Ale jaką (jakiej firmy/ za ile)?
Którą opcję wybrać? Innej, czwartej chyba nie ma
A, jeszcze jaka powinna być ta pompa? Tzn. gdybym kupował używkę to czy podejdzie od innego silnika?
Ja mam 1,8 AAM z klimą, pompa zalana zielonym Febi, na zwykły pasek klinowy (nie wieloklinowy), przekładnia TRW o ile ma to jakieś znaczenie.