
Przekaźnik nr 4- kontrolka pasów potrzebny pin out
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przekaźnik nr 4- kontrolka pasów potrzebny pin out
Jak w teamcie, potrzebuje pin out do przekaźnika Nr 4 - brzeczek pasów, po szybkich testach podajac + na "85" i - na "86" brzeczy nieprzerwanie, pozostale piny to "15" "31" "L" "G", czy 15 to +po zaplonie a 31 ta masa?? a reszta?? 

- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
15 - +12V po zapłonie;
31 - masa;
L - sterowanie lampką sygnalizująca niezapiecie pasów (chyba tam podawana jest masa, a drugi pin lampki do +12V);
G - czujnik w zapięciu pasa;
86 - krańcówka drzwi, kierowcy - ale uwaga - krańcówka ta w tej wersji jest inna niż w wersji EU - jest trójpinowa, tak, jak np. w golfie mkIII - czyli zawiera w sobie dwa styki. Można sobie poradzić z tym montując do drzwi kierowcy krańcówke właczającą oświetlenie bagażnika w mkII. Jeden jej pin łączymy do właczania oświetlenia, drugi do przekaźnika niezapięcia pasów.
85 - do stacyjki - +12V w momencie kiedy zapłon jest wyłaczony (pin P, szary kabelek);
Jeżeli masz nowy panel bezpieczników, to przekaźnik ten oryginalnie był włożony w pole nr 9. I teraz nie wiem dokładnie, które piny jak mają wyprowadzernia w skrzynce, bo schemat jest niewyraźny - ale z tego co wyczytałem:
L - D/10
86 - L/2
85 - H1/7
G - L/4
15 i 31 - jak włażysz przekaźnik w podstawke, to tam już to bedzie podłaczone - połączenie jest wewnątrz skrzynki.
Reasumując - wkładamy przekaźnik nr 4 w pole nr 9 panelu;
- wymieniamy krańćówkę drzwi kierowcy na krańcówkę z klapy bagażnika, do jednbego z pinów łączymy istniejący przewód oświetlenia wnętrza;
- łączymy wolny pin krańcówki drzwi z pinem L/2
- pin H1/7 łaczymy z pinem H1/10;
- pin L/4 łączymy z czujnikiem w zapięciu pasa;
- wynieniamy lampke hamulca ręczego na taką z sygnalizacją niezapiecia pasów;
- łączymy pin D/10 w panelu bezpieczników z pinem nr 5 w lampce sygnalizacyjnej.
Z tym, ze tych połaczeń przy panelu, i przy lampce nie jestem pewien, wiec przed podłaczeniem trzeba pomierzyć, czy na bank jest ok.
31 - masa;
L - sterowanie lampką sygnalizująca niezapiecie pasów (chyba tam podawana jest masa, a drugi pin lampki do +12V);
G - czujnik w zapięciu pasa;
86 - krańcówka drzwi, kierowcy - ale uwaga - krańcówka ta w tej wersji jest inna niż w wersji EU - jest trójpinowa, tak, jak np. w golfie mkIII - czyli zawiera w sobie dwa styki. Można sobie poradzić z tym montując do drzwi kierowcy krańcówke właczającą oświetlenie bagażnika w mkII. Jeden jej pin łączymy do właczania oświetlenia, drugi do przekaźnika niezapięcia pasów.
85 - do stacyjki - +12V w momencie kiedy zapłon jest wyłaczony (pin P, szary kabelek);
Jeżeli masz nowy panel bezpieczników, to przekaźnik ten oryginalnie był włożony w pole nr 9. I teraz nie wiem dokładnie, które piny jak mają wyprowadzernia w skrzynce, bo schemat jest niewyraźny - ale z tego co wyczytałem:
L - D/10
86 - L/2
85 - H1/7
G - L/4
15 i 31 - jak włażysz przekaźnik w podstawke, to tam już to bedzie podłaczone - połączenie jest wewnątrz skrzynki.
Reasumując - wkładamy przekaźnik nr 4 w pole nr 9 panelu;
- wymieniamy krańćówkę drzwi kierowcy na krańcówkę z klapy bagażnika, do jednbego z pinów łączymy istniejący przewód oświetlenia wnętrza;
- łączymy wolny pin krańcówki drzwi z pinem L/2
- pin H1/7 łaczymy z pinem H1/10;
- pin L/4 łączymy z czujnikiem w zapięciu pasa;
- wynieniamy lampke hamulca ręczego na taką z sygnalizacją niezapiecia pasów;
- łączymy pin D/10 w panelu bezpieczników z pinem nr 5 w lampce sygnalizacyjnej.
Z tym, ze tych połaczeń przy panelu, i przy lampce nie jestem pewien, wiec przed podłaczeniem trzeba pomierzyć, czy na bank jest ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości