Przekaźnik nr 4- kontrolka pasów potrzebny pin out

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Przekaźnik nr 4- kontrolka pasów potrzebny pin out

Post autor: JohnyWWL » pn sie 03, 2009 23:13

Jak w teamcie, potrzebuje pin out do przekaźnika Nr 4 - brzeczek pasów, po szybkich testach podajac + na "85" i - na "86" brzeczy nieprzerwanie, pozostale piny to "15" "31" "L" "G", czy 15 to +po zaplonie a 31 ta masa?? a reszta?? :crazy:



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » wt sie 04, 2009 08:44

pokaz foto schematu na przekazniku to ci omoge


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: JohnyWWL » wt sie 04, 2009 10:02

wlasnie nie ma schematu na nim :D jakby byl moze i sam bym zalapal co i jak, jedyna informacja sa nazwy pinow: "15" "31" "85" "86" "L" "G"



Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » wt sie 04, 2009 10:30

tez sie pod temacik chetnie poddepne bo czujnik zapiecia pasow lezy w garazu
z tego co doczytalem jeston tez jako brzeczyk zapalonych swiatel uzywany


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » wt sie 04, 2009 11:00

wedlug mnie 31 masa 85+ 06 minus l i g kabelki z pasów znaczy z tego zacisku jesli jest jeden podlacz go najpierw do l potem do g :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt sie 04, 2009 13:48

Z tej ruskiej strony, jak sobie ściągniesz schematy, to tam są schematy golfów US - i tam jest schemat, jak podłączony jest ten brzęczyk. Ale adresu nie pamiętam... Pewnie zaraz ktoś poda.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt sie 04, 2009 15:25

Lipek81 pisze:Z tej ruskiej strony
http://www.volkswagen.msk.ru/



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt sie 04, 2009 21:36

15 - +12V po zapłonie;
31 - masa;
L - sterowanie lampką sygnalizująca niezapiecie pasów (chyba tam podawana jest masa, a drugi pin lampki do +12V);
G - czujnik w zapięciu pasa;
86 - krańcówka drzwi, kierowcy - ale uwaga - krańcówka ta w tej wersji jest inna niż w wersji EU - jest trójpinowa, tak, jak np. w golfie mkIII - czyli zawiera w sobie dwa styki. Można sobie poradzić z tym montując do drzwi kierowcy krańcówke właczającą oświetlenie bagażnika w mkII. Jeden jej pin łączymy do właczania oświetlenia, drugi do przekaźnika niezapięcia pasów.
85 - do stacyjki - +12V w momencie kiedy zapłon jest wyłaczony (pin P, szary kabelek);

Jeżeli masz nowy panel bezpieczników, to przekaźnik ten oryginalnie był włożony w pole nr 9. I teraz nie wiem dokładnie, które piny jak mają wyprowadzernia w skrzynce, bo schemat jest niewyraźny - ale z tego co wyczytałem:

L - D/10
86 - L/2
85 - H1/7
G - L/4
15 i 31 - jak włażysz przekaźnik w podstawke, to tam już to bedzie podłaczone - połączenie jest wewnątrz skrzynki.

Reasumując - wkładamy przekaźnik nr 4 w pole nr 9 panelu;
- wymieniamy krańćówkę drzwi kierowcy na krańcówkę z klapy bagażnika, do jednbego z pinów łączymy istniejący przewód oświetlenia wnętrza;
- łączymy wolny pin krańcówki drzwi z pinem L/2
- pin H1/7 łaczymy z pinem H1/10;
- pin L/4 łączymy z czujnikiem w zapięciu pasa;
- wynieniamy lampke hamulca ręczego na taką z sygnalizacją niezapiecia pasów;
- łączymy pin D/10 w panelu bezpieczników z pinem nr 5 w lampce sygnalizacyjnej.

Z tym, ze tych połaczeń przy panelu, i przy lampce nie jestem pewien, wiec przed podłaczeniem trzeba pomierzyć, czy na bank jest ok.



Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: JohnyWWL » śr sie 05, 2009 13:56

dzieki panowie, w wolnej chwili posprawdzam i napisze co i jak :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości