Bardzo proszę o pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wiesiek200
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lip 31, 2009 18:48
Lokalizacja: Warszawa

Bardzo proszę o pomoc

Post autor: wiesiek200 » pt lip 31, 2009 19:14

dziś jadąc strzelił mi pasek klinowy, ale wiedziałem, że to się kiedyś stanie, bo był naderwany. To żaden problem, byłem przygotowany. Odciągnąłem rolkę napinacza, włożyłem drugi pasek i jechałem dalej. Niestety jest w tym wszystkim mały problem, że pasek klinowy "zabrał ze sobą" pasek od wspomagania, a jak ten pasek założyć to nie mam pojęcia:( bardzo proszę o pomoc, bo pewnie jakoś prosto się go zakłada, a nie będę jeździł po darmozjadach mechanikach i płacił im kasy za coś co mogę samemu zrobić. Schemat mojego paska wygląda następująco Obrazek



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt lip 31, 2009 21:04

wiesiek200 pisze: a nie będę jeździł po darmozjadach mechanikach i płacił im kasy za coś co mogę samemu zrobic
Myślę ,ze jednak wizyta u "darmozjadów" będzie konieczna,bo to bardzo skomplikowane. :kibel:



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » pt lip 31, 2009 21:42

wiesiek200, jaki masz silnik? pojemność lub oznaczenie...


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lip 31, 2009 21:49

luzujesz pompę wspomagania po zluzowaniu trzech jej srób ustawionych w poprzek samochodu. Dwie na dole po obu stronach, oraz jedną na górze stanowiąca oś pompy, na klucz 16
edzio ma rację, mechanicy sa potrzebni i trochę przesadziłeś, i nie każdy jest zły, a czarne owce nie koniecznie psują całe stado.
Ostatnio zmieniony pt lip 31, 2009 21:49 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pt lip 31, 2009 22:18

edzio pisze:wizyta u "darmozjadów" będzie konieczna,bo to bardzo skomplikowane. :kibel:
Chyba Kol edzio, też lekko przesadził-co tam jest takiego trudnego żeby sobie gostek z odrobiną rozumu ,chęci i dwoma sprawnymi rękami nie poradził?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt lip 31, 2009 22:43

flatron316 pisze:Chyba Kol edzio, też lekko przesadził-co tam jest takiego trudnego żeby sobie gostek z odrobiną rozumu ,chęci i dwoma sprawnymi rękami nie poradził?
wiem,że wymiana bardzo prosta,zadawanie takich pytań jest śmieszne,ale potrafię to zrozumiec,nie każdy jest geniuszem,ale nazywanie mechaników "darmozjadami" przez kogoś kto sobie paska nie potrafi wymienic to przesada .



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pt lip 31, 2009 22:56

edzio, spox-nie zrozumiałem że żartujesz- dla mnie darmozjad to taki co nic nie zrobi albo zrobi źle a ciebie skasuje.

Jak ktoś nie chce to nie musi auta robić u mechaniorów może sam -ale jak odda i mu zrobią to się rozumie że musi im zapłacić.

pzdr



wiesiek200
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lip 31, 2009 18:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wiesiek200 » sob sie 01, 2009 09:19

potrafi, nie potrafi, poprostu nie wiedziałem, dostałem informację, od rana poluzowałem 30 minut i zrobione:) wielkie dzięki za pomoc:) a czemu nazywam ich darmozjadami? zapchał mi się raz wtrysk, to koleś chciał rozrząd robić, bo stwierdził, że to wina rozrządu i jeszcze powiedział żebym samochód rano przyprowadził, bo to potrwa cały dzień, a robiłby 15 minut, aha i powiedział, że to koszt rzędu 500zł :rotfl: ale ok dzięki za pomoc, temat uważam za zamknięty



Awatar użytkownika
kojack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lip 17, 2009 12:53
Lokalizacja: Zewsząd

Post autor: kojack » sob sie 01, 2009 09:26

wiesiek200 - ale tak na poważnie , czemu nie zmieniłeś od razu paska skoro widziałeś, że jest naderwany ? Masz teraz dwa razy więcej roboty a przepis już koledzy podali.



wiesiek200
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lip 31, 2009 18:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wiesiek200 » sob sie 01, 2009 11:24

szczerze mowiąc, nie miałem dostępu do kanału i nie do końca wiedziałem przez to jak zdjąć pasek od wspomagania, a teraz sam mi się urwał razem z klinowym i jestem zmuszony je wymienić, ale 2 razy więcej roboty?? tyle samo;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości