jak wymienić pasek klinowy w mk3 benzyna 1,4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robi333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 13, 2008 18:53
Lokalizacja: Oświęcim

jak wymienić pasek klinowy w mk3 benzyna 1,4

Post autor: robi333 » pt lip 24, 2009 16:38

Witam jak w temacie. Szukałem ale konkretów do mk3 1,4 nie znalazłem. Głownie chodzi o to co poluzować aby ściągnąć stary i założyć nowy. Najlepsze byłaby jakaś foto porada. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt lip 24, 2009 17:33

Masz tam już wspomaganie???????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

robi333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 13, 2008 18:53
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: robi333 » pt lip 24, 2009 20:35

tak mam, ale bez klimy.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt lip 24, 2009 21:36

Powinno pomóc kolego,bo jest już taki temat...OT i proszę bardzo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=199960


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

robi333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 13, 2008 18:53
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: robi333 » sob lip 25, 2009 08:44

szkoda, że dotyczy mk2



Awatar użytkownika
marny88
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: sob sty 10, 2009 12:24
Lokalizacja: Stare Kurowo / lubuskie
Kontakt:

Post autor: marny88 » sob lip 25, 2009 10:14

mamy chyba takie same auta wiec ja to zrobiłem tak: musisz naciągnąć czymś napinacz (jest tam taki cyngiel odstający), ja to zrobiłem łomem :grin: ale trzeba to zrobić naprawdę mocno bo pasek nie będzie chciał zejść a sprężyna na napinaczu jest bardzo silna.
jak już zdejmiesz stary to w taki sam sposób musisz założyć nowy ja osobiście miałem więcej problemu z założeniem ale w końcu w dwie osoby udało się nam :bigok:



robi333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 13, 2008 18:53
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: robi333 » sob lip 25, 2009 13:05

może jeszcze ktoś pomoże? Jeśli nie to spróbuje metodą kolegi marny88, chociaż wydawało mi się że wystarczy poluzować jakąś śrubę przy alternatorze bo metoda łoma jest bardzo okrutna.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob lip 25, 2009 13:14

robi333, alternator luzuje sie wtedy kiedy nie ma napinacza, jeśli w twoim golfie jest napinacz paska klinowego to albo brecha albo musisz sie zaopatrzyć w przyrząd do blokowania napinacza paska. Innych metod nie ma.

[ Dodano: 25 Lip 2009 13:20 ]
a tu masz opis zmiany pompy wody i demontaż paska, procedura podobna :grin: omijasz tylko wymianę pompy :rotfl: :rotfl:

http://www.vwgolf.pl/?page_id=635


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » sob lip 25, 2009 13:31

kolego jesli masz napinacz to na jego końcu jest śruba na klucz 15 kręcisz nią i napinacz sie wraz z nią przekręca luzującą pasek i to wszystko

jeśli na alternatorze jest naciąg to go luzujesz i wszystko


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości