PASSAT B6 1,9TDI DYMI NA CZARNO JAK STAR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marek01011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sty 24, 2009 01:14
Lokalizacja: ostrów
Kontakt:

PASSAT B6 1,9TDI DYMI NA CZARNO JAK STAR

Post autor: marek01011 » sob lip 04, 2009 15:19

Posiadam passata b6 1,9 tdi 105km 2006 bez filtra cząsteczek stałych. Samochód strasznie kopci na czarno w czasie przyspieszania od około ok 2,5tyś obrotów. Komputer wykazywał przepływomierz kupiłem drugi i okazało sie ze oba są sprawne. Mechanicy mówili że to jest EGR ale odłączone już jest samochód jest bardziej zrywny ale troche mu brakuje do mocy 100%. Komputer nic nie wykazuje żadnego błędu. Plastikowe rury od intercoolera też są całe nie popękane. Podczas jazdy turbina działa prawidłowo doładowanie jest. Samochód tak jakby dostawał za dużą dawke paliwa i nie radził sobie z przepalaniem. Wali na czarno. Co to może być ?



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob lip 04, 2009 21:04

Wtryski leją jak z kranu – do wymiany lub regeneracji ja proponuję sportowe są lepsze od BOSCHA a raptem droższe o 20zł/szt



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10516
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz lip 05, 2009 08:29

pszczyna pisze:Wtryski leją jak z kranu – do wymiany lub regeneracji ja proponuję sportowe są lepsze od BOSCHA a raptem droższe o 20zł/szt
w PD? masz na myśli wymianę samych rozpylaczy w pompowtrysku? nie każdy się tego podejmie. Wygląda na niedoładowanie, ja bym jeszcze raz dokładnie posprawdzał wszystkie przewody
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 08:42 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



marek01011
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sty 24, 2009 01:14
Lokalizacja: ostrów
Kontakt:

Post autor: marek01011 » pn lip 06, 2009 19:20

Komputer wykazuje za małą dawkę powietrza przy wysokich obrotach, turbina ma obroty około 2-2,5 tyś milibarów (chyba poprawnie) ale kopci. Turbine już wymieniałem około 8 tyś km temu.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10516
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt lip 07, 2009 12:55

marek01011 pisze:Komputer wykazuje za małą dawkę powietrza przy wysokich obrotach, turbina ma obroty około 2-2,5 tyś milibarów (chyba poprawnie) ale kopci. Turbine już wymieniałem około 8 tyś km temu.
przepływomierz? A robiłeś logi statyczne i dynamiczne żeby je wkleić do oceny w dział "diagnostyka"?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 95 gości