Sterowanie lusterkami problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

qnitus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:20
Lokalizacja: katowice/uk

Sterowanie lusterkami problem

Post autor: qnitus » śr cze 17, 2009 20:26

Witam jak w temacie.Mam dosc nietypowy problem otoz od pewnego czasu zauwazylem ze sterowanie lusterkami nie dziala poprawnie.Objawa sie to tym ze gdy pokretlo sterowania jest w pozycji kierowcy sterowane sa oba lusterka jednoczesnie,natomiast gdy w pozycji pasazer sterowanie jest dobre i steruje tylko lusterkiem pasazera.Dodam iz wczesniej bylo ok a problem pojawil sie (chyba nie jestem pewien) gdy pewien "mechanik" probowal wymienic wkladke zamka w bagazniku,nie wiem czy to ma cos wspolnego z tym ale spotkalem sie z opinia iz to moze byc powiazane z centralnym.Jesli ktos zna rozwiazanie lub spotkal sie z podobnym problemem prosze o pomoc natomiast jesli taki temat juz byl prosilbym admina o skasowanie mojego tematu i podanie linka do wlasciwego - mi sie niestety nie udalo znalezc.Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » śr cze 17, 2009 20:33

Hmmm ale w większości modeli tak jest :)
Są modele sterowane tak jak opisałeś i są modele sterowane tak jakbyś chciał. Nie wiem czy można to podpiąć pod uszkodzenie. Nie jestem pewien ale za sterowanie lusterkami odpowiada moduł komfortu. Ale opisane przez Ciebie działanie jest prawidłowe. Zobacz jakie masz oznaczenie na przełączniku regulacji lusterek, bo jeżeli masz L+R i tam ustawiasz obydwa to jest OK, a jeżeli masz L później podgrzewanie i dopiero R to faktycznie jest coś przestawione.


Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » śr cze 17, 2009 20:40