Mam takie pytanie co moze byc przyczyna gasniecia silnika podczas jazdy. Chodzi o silnik AQY 2.0 benzyna golf4/new beetle/octavia
Problem jest dziwny przez 1,5 miesiaca jazdy nic sie nie dzialo i pewnego dnia silnik zgasl, po chwili krecenia udalo sie go zapalic i przez kolejnych pare dni bylo ok i od kilku dni silnik gasnie podczas jazdy i nie chce zaskoczyc z biegu. Trzeba auto zatrzymac i chwile zakrecic i odpala i jest ok. Czasem zdaza sie tez tak ze z wcisnietym gazem auto sie dusi i nie chce jechac, jak sie wysprzegli to chwile pochodzi na wolnych i normalnie sie da jechac
o co moze chodzic
Gaśnie podczas jazdy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
Gaśnie podczas jazdy
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
2.0 aqy
U mnie w tym samym silniku podobne objawy-silnik podczas jazdy gaśnie,trzeba odczekać około 20 min. i jadę dalej .Podpięcie Vag -kilka błędów między innymi-
16706-Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu/dystrybucji brak sygnału A lub B/miganie
Wymiana czujnika położenia wału korbowego-i wszystko ok.Zmierz rezystancję tego czujnika -ma mieć od około 700-1000 om.Stary czujnik wymontowany przeze mnie miał 700 kiloom a nowy dokładnie 850 om.Taki przypadek był u mnie może u ciebie jest to samo-powodzenia
Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników VW !!!!!!!

16706-Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu/dystrybucji brak sygnału A lub B/miganie
Wymiana czujnika położenia wału korbowego-i wszystko ok.Zmierz rezystancję tego czujnika -ma mieć od około 700-1000 om.Stary czujnik wymontowany przeze mnie miał 700 kiloom a nowy dokładnie 850 om.Taki przypadek był u mnie może u ciebie jest to samo-powodzenia
Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników VW !!!!!!!



- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Jest 1czujnik na 100% czujnik położenia wału korbowego jest jednocześnie czujnikiem prędkości obrotowej,jest jeszcze czujnik Halla na wałku rozrządu ale to zupełnie inna historia.chmurapawel pisze:Tak tylko nie wiem czy nie ma 2 takich czujników w tym silniku
U mnie było dokładnie tak :chmurapawel pisze:Objawy na to właśnie wskazują, z tym że na rozgrzanym silniku jest go trudno odpalić, pali dopiero po ostygnięciu
-silnik zimny oporność czujnika 700kom/o dziwo wszystko pracuje ok. chociaż rezystancja czujnika znacznie odbiega od normy/
-po przejechaniu około 40km /w zależności od temp. powietrza/rezystancja wzrasta nagle do około 1Mom !!!! i zaczynają się problemy
-po chwili odczekania auto "stygnie" maleje oporność czujnika do 700kom i można jechać
Dzieje się tak coraz częściej aż krew człowieka zalewa -nie twierdzę że tu jest ta sama sytuacja ale jeżeli tak to na pewno zaoszczędzę człowiekowi nerwów ............

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości