Co to jest?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Co to jest?

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 09:01

Na wstępie chciałbym się z Wami przywitać i podkreślić że jestem zielony w temacie mechaniki auta :hmm:
Zwracam się do Was z problemem kupiłem nie downo golfika 1.8GT i mam tam przewody , w których coś raczej powinno iść i gdzieś powinny być podłączone , lecz są zaślepione . Mam fotke mojego silniczka i prosiłbym co kumatych o powiedzenie od czego są te przewody i gdzie powinny być podłączone. Z góry dziękuje za pomoc . Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt maja 29, 2009 09:59

To na pierwszym zdjęciu zostaw w spokoju, ale drugie zdjęcie jest lipa. To co masz zaślepione powinno iść do sterowania regulatorem ciśnienia paliwa.



michal_elblag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt maja 29, 2009 08:41
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michal_elblag » pt maja 29, 2009 11:12

Odnośnie 1-ego zdjęcia mówisz że zostawić , ale do czego jest ten przewód .On idzie do środka auta i na końcu zaślepiony jest plastikiem czyli idzie do nikąd. A co do drugiego zdjęcia to mówisz że kiszka ? Ale nie mam jakiejś części do której to powinno być podłączone czy poprostu trzeba je gdzieś poprowadzić?? Aha co do drugiego zdjęcia to może się zgadzać bo na benzynce jak go odpalam to musze mu trzymać obroty bo inaczej gaśnie na gazie jest oki.



Awatar użytkownika
Radek_ER19
GRUBE LOLO
GRUBE LOLO
Posty: 60
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 12:30
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Radek_ER19 » pt maja 29, 2009 12:34

Na tym pierwszym zdjęciu jest przewód podciśnienia od Servo......

[ Dodano: 29 Maj 2009 12:37 ]