Golf II Brak świateł mijania wycieraczek i wentlatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

diegoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr maja 27, 2009 20:06
Lokalizacja: KWC

Golf II Brak świateł mijania wycieraczek i wentlatora

Post autor: diegoo » śr maja 27, 2009 21:06

A wiec tak golfikowi cos odwaliło i nie chce swiecic i dmuchac tak jak w temacie...
Ale jak pociągnę do siebie "drążek" od świateł drogowych to w pewnym punkcie jak przytrzymam wszystko działa więc panowie co jest grane???



SternikuS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 21:35
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SternikuS » pt lut 19, 2010 21:01

mam ten sam problem w VW golf 2 1.6 D 1987 proszę o jakieś rady, wymieniłem włącznik świateł oraz całe włączniki kierunków i wycieraczek (w kierownicy ) ale to nie pomogło, są tylko pozycje, jak zapalić chce długie to się pojawia wszystkie światła razem z halogenami.

POMOCY !!!!



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pt lut 19, 2010 22:05

trzeba sprawdzić kostke stacyjki to na poczatek i przekaźnik w skrzynce chyba nr 18 i 53


Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » pt lut 19, 2010 22:14

Tak kostka stacyjki, czarno zółty przewód.. wytapia sie z kostki


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt lut 19, 2010 22:15

Jeśli nie ma też świateł czyli reflektorów mijania/drogowych (a jest tylko błysk) - to o przekaźniku można zapomnieć. Poszła kostka stacyjki. I dotyczy to modeli od Golfa 1 do Golfa 4, po prostu brak przekaźników reflektorów.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 19, 2010 22:20

W mk2 niema z tym problemu, wystarczy podgrzać lutownicą styk tak żeby plastyk się nadtopił i ustawić go po zmiękczeniu plastyku na swoim miejscu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

SternikuS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 21:35
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SternikuS » pt lut 19, 2010 23:00

mam pytanie czy można zastosować przekaźnik powiedzmy LR-4141 12V/30A aby główny prąd po załączaniu stacyjki płynął przez przekaźnik odciążając stacyjkę ??

Proszę o radę czy zda to egzamin.

proszę o rade które przewody przepiąć do przekaźnika. posiada on styki 30,85,86,87,87a

P.S. ma może ktoś zdjęcie, lub jakie numery przekaźników powinny być w [MK2] 1,6D 1987, bo nie wiem czy są wszystkie
Ostatnio zmieniony pt lut 19, 2010 23:02 przez SternikuS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt lut 19, 2010 23:52

Zdjęcie przekaźników można znaleźć na forum, wpisując np. "Stara skrzynka" a co do przekaźników to także na forum, w dziale FAQ jest porada o zastosowaniu przekaźników w Golfach.
Tak w skrócie opisując, to oczywiście 30 jest zasilaniem, 87 wyjściem na reflektor, 86 sterowanie ze skrzynki bezpieczników a 85 masa. Piszę w liczbie pojedynczej reflektor, bo doradzam zastosowanie 4 szt przekaźników, po jednym dla każdego z włókien żarówek.
Ja mam tak to zrobione, jak widać na fotkach:
http://img52.imageshack.us/i/20100219230500.jpg/
http://img709.imageshack.us/i/20100219230426.jpg/
Zastosowałem cztery oprawki bezpieczników i cztery przekaźniki wstawione w gniazda z Poloneza (ze szrotu). Przewody idące do żarówek przeciąłem pod widocznym zdjęciem i, po przedłużeniu, doprowadziłem do pinów 86 każdego z przekaźników. W miejsca odciętych przewodów doprowadziłem przewody z pinów 87. Grubość (przekrój) przewodów roboczych to min. 2,5 mm² a przewodów do 86 i masy może wynosić 0,75 mm², to tylko sterowanie - ok.2W.
Pomimo wersji TDI z klimą, więc bardzo ciasnej pod maską - wszystko ładnie się zmieściło.
a tam są porady, jak to wykonać:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64358
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 00:23 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



SternikuS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 21:35
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SternikuS » sob lut 20, 2010 15:37

okazało się że uszkodzona jest stacyjka i nie puszcza na wyjście X zastosowałem przekaźnik X do 87, + do 30, masa wiadomo a z stacyjki wziąłem z 15 na zadziałanie przekaźnika i wszystko działa, teraz robię zabawę z lampami zakładał przekaźniki na długie , mijania, halogeny, drugie halogeny, trzeba wszystko uzbroić w końcu.


było [MK2] 1,3 b+g 1986 teraz jest [MK2] 1,6 D 1987

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości