Błąd 1217 a złącze poduszki sztywne.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Błąd 1217 a złącze poduszki sztywne.

Post autor: stonefree » ndz maja 24, 2009 11:59

Co może być przyczyną występowania błedu 1217? Błąd występuje po przesunięciu fotela kierowcy. Sprawdziłem złączkę ale nie wysuwałem jej, jest mocno wciśnięta. Po wykasowaniu błąd nie powraca, aż do przesunięcia fotela.
Gdzie najczęściej słabo łączy w takim przypadku? Czy mogły sie przełamać przewody w miejscu,gdzie są spiete opaską do fotela? Jeśli tak i trzeba je polutować, to jakie środki ostrożnośći poza odpięciem aku zachować? Dzieki za odpowiedzi!



Awatar użytkownika
Wojtek0423
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
Kontakt:

Post autor: Wojtek0423 » ndz maja 24, 2009 12:10

Prawdopodobnie gdzieś jest przerwa na przewodach. Musisz je dokładnie obejrzeć czy nie jest gdzieś popękana izolacja albo nie jest przewód załamany.
Z zabezpieczenia przy wykonywaniu prac odpięcie aku powinno wyatarczyć.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz maja 24, 2009 12:14

Ok, a ile trzeba odczekac po odpięciu akumulatora?
Ponawiam: Gdzie typowo to się łamie?



Awatar użytkownika
Wojtek0423
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
Kontakt:

Post autor: Wojtek0423 » ndz maja 24, 2009 12:19

Obejrzyj przewód na długości od wtyczki aż do miejsca gdzie jest zamocowany do płyty podłogowej. Najczęściej problem występuje bezpośrednio przy wtyczce bo tam przewody nie są już poprowadzone w pancerzu.
Po odpięciu zasilania poduszka nie powinna już wystrzelić bo nie ma napięcia w obwodzie.
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 12:20 przez Wojtek0423, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz maja 24, 2009 12:56

I jeszcze jedno pytanie. Jak to jest z modułami,którye może VAG uszkodzic podczas skanownania? Gdzie konkretnie znaleźć informację, które sterowniki można, a których nie można skanować?



Awatar użytkownika
Wojtek0423
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
Kontakt:

Post autor: Wojtek0423 » ndz maja 24, 2009 15:19

Felerny sterownik ma nr 6Q0 909 605A i był montowany w 2000-2001 r. http://www.ross-tech.com/vag-com/vw_issues.html Tu jest wszystko opisane dokładnie który to numer sterownika. Tu jest też link do tematu z którego pochodzi powyższy link http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=air+bag



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz maja 24, 2009 17:17

Czyli tego i tylko i wyłącznie tego sterownika można załatwić, pozostałe nie zostaną uszkodzone podczas skanowania?



Awatar użytkownika
Wojtek0423
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
Kontakt:

Post autor: Wojtek0423 » ndz maja 24, 2009 17:29

Tylko ten jest wrażliwy przynajmniej tyle mi wiadomo. Ja swoje skanowałem 98r i polo kolegi i nie było żadnych problemów po skanowaniu.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz maja 24, 2009 19:06

Czyli pozostaje ściągnanie tapicery i czytanie numerów? A co w razie draki z uszkodzonymi sterownikami?Da sie usunąć tę crash datę? Czy prawdą jest,że poduchy potrafią odpalic podczas skanowania?



Awatar użytkownika
Wojtek0423
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
Kontakt:

Post autor: Wojtek0423 » ndz maja 24, 2009 22:07

Wiesz dopuki nie zajrzysz to sie nie przekonasz. Ale wtedy bedziesz miał 100% pewność. O wystrzale poduszek podczas skanowania nigdy nie słyszałem. Co do późniejszej naprawy to w tym temacie są informacje http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=206830



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości