MK II Linka sprzęgło !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel Golf II

MK II Linka sprzęgło !!

Post autor: Pawel Golf II » śr paź 05, 2005 14:10

Witam

Na początku , chciałbym zauważyć że nie da się skorzystać z opcji SZUKAJ (pojawia się komunikat że forum zostało przeniesione na nowy serwer). W związku z tym nie wiem czy taki temat już był poruszany!! A teraz do rzeczy , około miesiąca temu wymieniałem skrzynię biegów w samochodzie po wymianie wszystko było swietnie do dnia dzisiejszego , pękła linka od sprzęgła. Chciałbym zapytać czy może to być spowodowane błędami przy wymianie skrzyni , oprócz tego proszę o informację ile kosztuje linka i ile powinna kosztować wymiana .


Pozdrawiam
Paweł



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Re: MK II Linka sprzęgło !!

Post autor: j_jasiu » śr paź 05, 2005 16:56

Pawel Golf II pisze:Witam

Na początku , chciałbym zauważyć że nie da się skorzystać z opcji SZUKAJ (pojawia się komunikat że forum zostało przeniesione na nowy serwer). W związku z tym nie wiem czy taki temat już był poruszany!! A teraz do rzeczy , około miesiąca temu wymieniałem skrzynię biegów w samochodzie po wymianie wszystko było swietnie do dnia dzisiejszego , pękła linka od sprzęgła. Chciałbym zapytać czy może to być spowodowane błędami przy wymianie skrzyni , oprócz tego proszę o informację ile kosztuje linka i ile powinna kosztować wymiana .


Pozdrawiam
Paweł
Nie sądzę aby powodem zerwania się linki była wymiana skrzyni ale zapytam:

1. Czy odczułeś że sprzęgło cieżko chodzi??

Jeżeli nie to jest to normalna sprawa eksploatacyjna.

Teraz tak:

Pytanie o koszty linki, koszt to chyba od 50 do 200 PLN w zależności od marki, ja zakładałem orginała ATE koszt linki to około 120 PLN linka z samoregulatorem.

Nieorginalna linka z ręcznym regulatorem to koszt około 50-70 PLN w zależności od sklepu.

Wymiana jest bardzo prosta ale trzeba się troszkę namęczyć. Generalnie polecam orginała z samoregulatorem, jedni mówią że samoregulator niszcz sprzęgło moim zdaniem bzdura, przejechałem na takiej lince ponad 120 tyś i jakoś przęgło mi się nie ślizgało, to kwestia używania pedału a nie samej linki.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » śr paź 05, 2005 18:48

Jezeli sprzeglo wciskało sie tak samo jak przed wymiana to nie wpłyneło to na zerwanie linki. Poprostu sie przetarła



Pawel Golf II

Post autor: Pawel Golf II » śr paź 05, 2005 18:57

OK , wielkie dzięki , już myślałem że mechanik się nie popisał .

Pozdrawiam
Paweł



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 99 gości