Wtrysk jak rozpoznac ze popsuty??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt mar 24, 2009 21:10

arekzx6r pisze:na wolnych obrotach wogóle nie widze żeby wtryskiwacz coś rozpylał tylko na przepustnicy widać takie jakby kropelki czy bąbelki, ciężko to opisać
jak ustawie obroty na 3tys to już widze jak wtryskiwacz podaje paliwo, widać jak rozpyla ale nierównomiernie tzn. raz mocniej raz słabiej, gaz jest ciągle w tej smaej pozycji
czy ot świadczy że wtysk jest uszkodzony na 100%?? Niechce kupowac nowego tylko po to żeby sie okazało ze stry mam dobry. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
silnik nierówno pracuje? Odepnij wtyczke od krokowca na chwile i zobacz co będzie się działo.


18K4F inside... RWD car :)

arekzx6r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:15
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: arekzx6r » wt mar 24, 2009 21:16

byłem własnie w garażu i zrobiłem tak odpaliłem auto(silnik już nagrzany) równo pracuje odpinam krokowca i obroty sie troche zwiększaja i po chwili zaczyna nie równo pracowac, podpinam spowrotem i po około1s obroty sie stabilizują



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt mar 24, 2009 21:24

arekzx6r pisze:Dzisiaj ściągłem obudowe monowtrysku żeby popaczyć jak pracuje wtryskiwacz i zobaczyłem cos takiego:
na wolnych obrotach wogóle nie widze żeby wtryskiwacz coś rozpylał tylko na przepustnicy widać takie jakby kropelki czy bąbelki, ciężko to opisać
jak ustawie obroty na 3tys to już widze jak wtryskiwacz podaje paliwo, widać jak rozpyla ale nierównomiernie tzn. raz mocniej raz słabiej, gaz jest ciągle w tej smaej pozycji
czy to świadczy że wtysk jest uszkodzony na 100%?? Niechce kupowac nowego tylko po to żeby sie okazało ze stary mam dobry. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Jak zgasisz to nie kapie z niego paliwo?? sprawdź czy działa ci jeż kolektorze i jakie masz ciśnienie paliwa



arekzx6r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:15
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: arekzx6r » wt mar 24, 2009 21:44

Jak silnik zgaszony to nic nie kapie, a ciśnienie nie wiedziłem jak sprawdzić, to zciągłem przewód którym dochodzi paliwodo wtrysku z baku i przękreciłem kluczyk zrobiła sie nie mała fontanna :jezor: , więc pompa chyba jeszcze zdrowa, natomiast "jeża" sprawdze jutro.

[ Dodano: 27 Mar 2009 06:54 ]
Witam.
Mam takie pytanie czy jak założę wtrysk od wersji 75km to czy mi moc spadanie i czy wogóle bedzie pasował, mam taki do kupienia w dobrych pieniądzach dodam że ja mam 90 km. dzieki

[ Dodano: 12 Kwi 2009 11:18 ]
Jakieś 2 dni temu zmieniłem, wtrysk na inny i okazało sie że dalej to samo, podejrzewałem jeszcze uszczelke pod głowicą i odkręciłem głowice i okazało sie ze w okolicach 3 i4 cylindra uszczelka nie trzymała więc myśle ze to może być przyczyna tego że na zimnym silnik mi przerywa, mając juz głowice ćiciagnięta chciałbym zrobić mały remoncik na cyl;indrach nie jest wyczywalnażadna fazka ani nie sa porysowane ale wydaje mi sie że tłok jest troche za lużny i teraz pytanie do was w jakiej cenie a tłoki pierscienie i ile kosztuje szlif prosze o ceny orientacyjne , wał jest ok więc tam nie bede nic robił.
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 07:55 przez arekzx6r, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości