Wymiana pompy oleju + wymiana panewek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw mar 05, 2009 00:08

Wpisz w wyszukiwarkę op526, lub poczytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1305069


JaroW

Awatar użytkownika
wasyl1234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob sty 31, 2009 21:11
Lokalizacja: DKL

Post autor: wasyl1234 » czw mar 05, 2009 00:25

czyli wina może być po stronie filtra :) no to troszkę powiało optymizmem hehe a powiedzcie mi czy OC47 Knecht będzie pasował? W katalogu napisane jest że to zamiennik op526 ale ma inna śr zew 72 a filtron 78



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » czw mar 05, 2009 00:31

Sorry ale nie mam pojęcia. Nie staraj się szukać odpowiednika OP526, tylko kup wg katalogu filtr do twojego silnika (typ i rocznik), byle nie Filtrona.


JaroW

Awatar użytkownika
wasyl1234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob sty 31, 2009 21:11
Lokalizacja: DKL

Post autor: wasyl1234 » ndz mar 15, 2009 18:58

Jednak panewki wyjechane. Wyciągnąłem je dzisiaj i górne (te z rowkiem) maja nr 026561B a dolne maja nr 026591B.Są to oryginały VW. Jakie maja być zamienniki ?

Obrazek

[ Dodano: 15 Mar 2009 18:36 ]
Doszukałem się w IC zamienników Glyco ale... jedne są 25/5 a drugie 27/5 oba STD (bez szlifu) obie także posiadają w zamiennikach mój nr 026561B i 026591B, tylko te pierwsze mają dodatek w "danych podstawowych" dla zakresu tolerancji...

Obrazek
Obrazek
Obrazek





Które będą dobre bo już zgłupiałem?
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 18:59 przez wasyl1234, łącznie zmieniany 1 raz.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » śr mar 18, 2009 00:07

Powiem tak. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Po prostu brałem panewki + dowód rejestracyjny w kieszeń i do sklepu, a tam gość na podstawie numerów przeglądał katalogi i dawał to co być powinno. Nigdy się nie pomylił.


JaroW

Awatar użytkownika
wasyl1234
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob sty 31, 2009 21:11
Lokalizacja: DKL

Post autor: wasyl1234 » wt kwie 07, 2009 22:05

Uporałem się z moim problemem a mianowicie tak: wymieniłem panewki (stare były dosyć zjechane), wymieniłem pompę oleju ( miałem zapasową ze starego silnika) zalałem LUBRO mineralny i autko działa. Nic nie brzęczy nic nie świeci.

aha zapomniałbym wymieniłem także filtr oleju na knechta

Moje pytanie związane z tym jest jeszcze jedno: czy temperatura oleju kolo 105 C ( w korku ) jest normalna w RP ? Czy można wyciąć katalizator z auta i wspawać kawałek nowej rury ? Co taka operacja da ?


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 22:07 przez wasyl1234, łącznie zmieniany 1 raz.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » śr kwie 08, 2009 01:03

Panowie ja nie mam żadnych zastrzeżeń do Filtrona. A jak się założy niewłaściwy filtr (OP 526 zamiast OP 526/1 lub odwrotnie) no to cóż... Inna sprawa, że błąd zawiera ponoć katalog producenta. Czy nadal jest tam ten błąd? Ja miałem filtrona, knechta, manna - i nie widzę żadnej różnicy. A na manny to radziłbym uważać: otóż ostatnio kupiłem w sklepie tam gdzie zawsze, potem patrzę w domu, a tu... "made in China". Założyłem go i jest na razie ok, ale wolę zdecydowanie polskiego filtrona niż chińskiego manna.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 89 gości