Mk II Diesel - Temperatura wody
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk II Diesel - Temperatura wody
Cześć ostatnio włącza mi się często wentylator podczas gdy normalnie włączał się 1-2 razy w roku nawet w lato przy korkach - poprostu temperatura stała w okolicach połowy
Wymieniłem termostat, nic, płukanie układu takim środkiem do chłodnic - nic
Wskazówka podczas normalnej jazdy opiera się o przedostatnią kreskę, podczas gdy dawniej stała na połowie.
Wentylator zaskakuje jak wejdzie na przedostatnią kreskę.....
Nie ma upałów a zaczyna mnie to wkurzać
Oczywiście płyn także wymieniony.
Niestety nie mam opisanej temperatury na wskaźniku więc mogę tylko sugerować się pozycją wskazówki. (ktoś wie czy połowa to 90st? jak w wiekszości autek.
Dodam że zamieniałem już miejscami czujniki temperatury - ten co na deskę podaje wskazanie i bez zmian.
Pompa połyka płyn ze zbiornika podczas uzupełniania - więc chyba wszystko z nią ok?
Golf z 92 roku - wszystko orginał bez wymiany chłodnicy, pompy i weży.
Pozdrawiam brać VW : )
Ps. jest zdecydowanie za mało zlotów - Uważam że coś jak Rusocin powinno być co najmniej 2 razy w roku i gdzieś w centrum kraju żeby każdy miał w miarę podobną odległość ( poza farciarzami z mazowieckiego : ) W ten sposób będzie więcej fur na zlocie
Niezagazowane Vry i inne potworki np. z Krakowa do Rusocina rujnują kieszenie właścicieli więc nie przyjeżdzają....... : (
Wymieniłem termostat, nic, płukanie układu takim środkiem do chłodnic - nic
Wskazówka podczas normalnej jazdy opiera się o przedostatnią kreskę, podczas gdy dawniej stała na połowie.
Wentylator zaskakuje jak wejdzie na przedostatnią kreskę.....
Nie ma upałów a zaczyna mnie to wkurzać
Oczywiście płyn także wymieniony.
Niestety nie mam opisanej temperatury na wskaźniku więc mogę tylko sugerować się pozycją wskazówki. (ktoś wie czy połowa to 90st? jak w wiekszości autek.
Dodam że zamieniałem już miejscami czujniki temperatury - ten co na deskę podaje wskazanie i bez zmian.
Pompa połyka płyn ze zbiornika podczas uzupełniania - więc chyba wszystko z nią ok?
Golf z 92 roku - wszystko orginał bez wymiany chłodnicy, pompy i weży.
Pozdrawiam brać VW : )
Ps. jest zdecydowanie za mało zlotów - Uważam że coś jak Rusocin powinno być co najmniej 2 razy w roku i gdzieś w centrum kraju żeby każdy miał w miarę podobną odległość ( poza farciarzami z mazowieckiego : ) W ten sposób będzie więcej fur na zlocie
Niezagazowane Vry i inne potworki np. z Krakowa do Rusocina rujnują kieszenie właścicieli więc nie przyjeżdzają....... : (
Temperatura
Olej - Mobil 1 do Diesla 15W40. Zmiana jak potrzeba- co 7500 km + filtr oczywiście.
Problem pojawił się jakoś na przestrzeni miesiąca.
Wcześniej więcej jeździłem, a teraz mniej niż 100 km. tygodniowo.
Jak jeżdze? - nie więcej niż 110 kmh - bo mam małe RSL i później obroty są za duże.
??????????????? : (
Problem pojawił się jakoś na przestrzeni miesiąca.
Wcześniej więcej jeździłem, a teraz mniej niż 100 km. tygodniowo.
Jak jeżdze? - nie więcej niż 110 kmh - bo mam małe RSL i później obroty są za duże.
??????????????? : (
NO witam!
A jak jest u ciebie jak troche dostanie w pedał?? U mnie strzałeczka szybciutko wędruje w prawo, wystarczy też górka czy korek i już śmiga na prawo, ja stawiam u siebie na to że silniczek jest już "lekko" przelatany, niby nie ma przedmuchów do skrzyni korbowej ale pare koni przez te wszystkie lata uciekło. MOże to jest przyczyną a może termostat?? Sam chciałbym wiedzieć.
A jak jest u ciebie jak troche dostanie w pedał?? U mnie strzałeczka szybciutko wędruje w prawo, wystarczy też górka czy korek i już śmiga na prawo, ja stawiam u siebie na to że silniczek jest już "lekko" przelatany, niby nie ma przedmuchów do skrzyni korbowej ale pare koni przez te wszystkie lata uciekło. MOże to jest przyczyną a może termostat?? Sam chciałbym wiedzieć.
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
u mnie wskazówka stoi pionowo podczas jazdy (w zimie to nawet lekko poniżej połowy). jak mu ostrzej depnę,albo jest jakaś większa górka,to wychyla się lekko na prawo... jak stoję w korku,to czasem dojdzie do 3/4 i wtedy włącza się wentylator ( w tym lecie może z 5x)
a jeszcze jedno...masz drożny przelew z chlodnicy do zbiornika wyrównawczego? często gęsto się zatyka i może się bardziej grzać...czy aż tak bardzo to nie wiem,ale warto sprawdzić. otwórz sobie zbiornik wyrównawczy (tylko nie na gorącym silniku:) ), przegazuj go lekko i patrz czy do zbiornika leci płyn tym cienkim przewodem z chłodnicy. często zatyka się przy wyjściu z chłodnicy... ja u siebie przetykam tak raz/m-c
a jeszcze jedno...masz drożny przelew z chlodnicy do zbiornika wyrównawczego? często gęsto się zatyka i może się bardziej grzać...czy aż tak bardzo to nie wiem,ale warto sprawdzić. otwórz sobie zbiornik wyrównawczy (tylko nie na gorącym silniku:) ), przegazuj go lekko i patrz czy do zbiornika leci płyn tym cienkim przewodem z chłodnicy. często zatyka się przy wyjściu z chłodnicy... ja u siebie przetykam tak raz/m-c
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
- dzikusek99
- Użytkownik
- Posty: 254
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
EEE tam jak chodzi to znaczy ze wszystko ok. Strasznie wrazliwy jestes ze sie wlancza wentylator. samochod ma swoje lata wiec idelany nie bedzie. Zreszta teraz jak slysze te nowe samochody to u nich non stop dziala wentylator. Ja bym sie nie przejmowal. Skoro temp jest na srodku to tak powinno byc. Wymien chlodnice i pompe wody a i tak pewnie nic nie zmienisz . Pozdrawiam
temperatura
Panowie - dzięki za dotychczasowe rady - Fakt że jestem trochę przewrażliwiony, ale nie chodzi o to że wentylator się włącza tylko o to że silnik zamiast 90st. ma ponad 100.
Teraz jechałem w trasę 200 km i jestem totalnie głupi - prędkość max 110 i temperatura po jakiś 15 km idealnie staje na połowie! Wystarczy jednak że zgaszę samochód na jakieś 5-10 minut i ruszę z powrotem - to samo wskazówka na przedostatniej kresce na granicy włączenie wentylatora i znów po jakis 10-15 km wszystko wraca do normy. Nawet jak jestem w korku nie rośnie!!!!!! - także wykluczam chłodzenie od prędkości!!!!
Wymieniłem termostat! - wątpie że nowy ma wadę!!!
Dodam że problem powstał niedawno.
Jeżeli chodzi o przysrost temperatury - rośnie normalnie(wolno) ale kiedyś stawała na środku a teraz jak wiecie!
Przepcham sobie ten wężyk powrotu płynu.
Ps. kolega mi mówił że miał podobny problem w BMW e30 i pomogło odpowietrzenie układu.
Z tego co wiem w dieslu ten grzybek na pokrywie do tego służy więc to chyba nie to....?
Pozdrawiam
Teraz jechałem w trasę 200 km i jestem totalnie głupi - prędkość max 110 i temperatura po jakiś 15 km idealnie staje na połowie! Wystarczy jednak że zgaszę samochód na jakieś 5-10 minut i ruszę z powrotem - to samo wskazówka na przedostatniej kresce na granicy włączenie wentylatora i znów po jakis 10-15 km wszystko wraca do normy. Nawet jak jestem w korku nie rośnie!!!!!! - także wykluczam chłodzenie od prędkości!!!!
Wymieniłem termostat! - wątpie że nowy ma wadę!!!
Dodam że problem powstał niedawno.
Jeżeli chodzi o przysrost temperatury - rośnie normalnie(wolno) ale kiedyś stawała na środku a teraz jak wiecie!
Przepcham sobie ten wężyk powrotu płynu.
Ps. kolega mi mówił że miał podobny problem w BMW e30 i pomogło odpowietrzenie układu.
Z tego co wiem w dieslu ten grzybek na pokrywie do tego służy więc to chyba nie to....?
Pozdrawiam
- guitarman
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: sob sie 20, 2005 10:25
- Lokalizacja: Zamość nad Łabuńką
- Kontakt:
U mnie w mk2 1,6 TD wskaznik lekko wychodzi ponad 1/3 czyli zaa ten grubszy obszar, ale nie mam wcale termostatu, wiatrak sie czasem wlacza, ale to w upaly i jak jezdze po miescie. mam za to inny problem. temp wody pokazuje dopiero jak wlacze swiatla mijania. wie ktos dlaczego i co z tym zrobic?
GOLF. Connecting People (-:
Aktualnie:
Ford Sierra 1.8 TD GL
Aktualnie:
Ford Sierra 1.8 TD GL
- chabina
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lut 23, 2005 20:08
- Lokalizacja: Wieluń / Wawa
- Kontakt:
w moim mk2 D z 86 roku mialem ten problem przez dlugi czas i tez kombinowalem na wszystkie strony okazalo sie ze poprzedni wlasciciel podlaczyl wiatrak tak ze sie krecil nie w ta strone wtedy grzal sie tak ze kilka razy nie dojechalem do celu po prawidlowym podlaczeniu temp tez jest lekko zawysoka podobnie jak u Arta ale jezdze juz tak dlugo i nic sie nie ddzieje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości