Mikrowłącznik+el.szyba

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamilpuck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 25, 2009 17:33
Lokalizacja: Pomorskie

Mikrowłącznik+el.szyba

Post autor: kamilpuck » śr lut 25, 2009 18:03

Witajcie prosze o pomoc. Z góry mówie ze sporo poczytałem i dzieki wam zrobilem mechanizm szyby bo trzasnely białe plastiki na łapach. jakby ktos potrzebował pomocy w tej sprawie to pytać bo rozbieram drzwi z zamknietymi oczami :)))
moje problemy z Golfem 1.9 TDI 2000 r.
1. nie działa oświetlenie w drzwiach, kabinie i bzyczek dodam ze rozebralem zamek i płytka jest jak nowa wiec to nie raczej zimne luty.
2. raz na jakis czas zaskoczy przypadkowo alarm wnętrza i migają kierunki razem z dzwiękiem pytanie dlaczego przypadkowo??
3. łapię notlauf !!!!! kumpel sprawdził Vagiem i mam takie błedy P1557 17965 - regulacja cisnienia doładowania przekroczona w górę i P1163 17571 czujnik G81 temp paliwaprzerwa lub zwarcie z potencjałem plus
4. poza tym mialem błąd poduszki lewej bocznej N199 i paliła mi sie kontrolka poduszki. po skasowaniu błedów kontrolka zgasła ale czy oby poduszka jest sprawna??? jak uważacie?

proszę o pomoc



greg

Post autor: greg » śr lut 25, 2009 23:26

kamilpuck pisze:po skasowaniu błedów kontrolka zgasła ale czy oby poduszka jest sprawna??
jeśli nei ma śladów szycie na fotelu to tak
kamilpuck pisze:1. nie działa oświetlenie w drzwiach, kabinie i bzyczek dodam ze rozebralem zamek i płytka jest jak nowa wiec to nie raczej zimne luty.
mikrostyk zamka
kamilpuck pisze:2. raz na jakis czas zaskoczy przypadkowo alarm wnętrza i migają kierunki razem z dzwiękiem pytanie dlaczego przypadkowo??
jak wyżej
kamilpuck pisze:czujnik G81 temp paliwa przerwa lub zwarcie z potencjałem plus
awaria czujnika lub przewodów - przejrzyj dobrze wszystkie wtyczki przy silniku



kamilpuck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 25, 2009 17:33
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: kamilpuck » czw lut 26, 2009 09:19

dziękuję kolego za pomoc jednak proszę powiedz jeśli chodzi o zamek i dolegliwości z nim związane to masz na myśli mikrowłącznik w zamku ??? czy jakiś inny. ja rozebrałem zamek na częsci i płytka była w bardzo dobrym stanie nie widziałem tam pęknieć lub uszkodzeń.

co do silnika to posprawdzam a fotel jest cały :)) czy te błedy co napisałem świadczą jakoś o kiepskim stanie turbiny??? co powoduje przechodzenie w stan awaryjny ???



Mirek39m
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: pt lip 25, 2008 08:15
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Mirek39m » czw lut 26, 2009 10:46

tak chodzi o mikrowyłącznik w zamku


Mirek

kamilpuck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 25, 2009 17:33
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: kamilpuck » czw lut 26, 2009 16:57

a mozecie mi napisać jak sprawdzić czy mikrowłącznik jest walnięty ?? jaką metodą mam to zrobić czy po prostu zalać cyną wszystkie styki???

Jeżeli chodzi o tryb awaryjny silnika i błędy 17965 P1557 to odpowiedzialny jest za to zawór N75 czy turbina???



Mirek39m
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: pt lip 25, 2008 08:15
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Mirek39m » pt lut 27, 2009 05:09

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
poczytaj sobie


Mirek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości