KODOWANIE IMO, DOBIERANIE KLUCZYKÓW, SCHOWEK

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gienekk113
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn lut 16, 2009 22:18
Lokalizacja: Świat

KODOWANIE IMO, DOBIERANIE KLUCZYKÓW, SCHOWEK

Post autor: gienekk113 » pn lut 23, 2009 23:55

Posiadam Golfika IV 00r
Mam kilka problemów, mianowicie:

1. Poszukiwał bym kogoś kto odczytał by mi PIN kluczyka z okolic Zielonej Góry.

2. Czy jest możliwość odczytania PIN-u za pomocą kabla OBD2 USB (TAKI ). Posiadam VAG Tacho ale nie mogłem się połączyć z autem, nie wiem czy coś źle zrobiłem czy poprostu jest to niemożliwe za pomocą tego interfejsu.

3.Kolejno jeśli kupił bym kluczyk TEN częstotliwość 433,92 MHZ, to czy jest możliwość zaprogramowania go żeby współpracował z tym urządzeniem LINK, rozbierałem, pilot pracuje na tej samej częstotliwości ( 433,92 MHZ), Procedurę programowania pilotów do tej centralki znam.

4. I jeszcze pytanko, czy jest jakiś czujnik zamykania schowka w Golfie, ponieważ po włączeniu stacyjki podświetlenie ciągle się pali, czy schowek jest otwarty czy zamknięty.

Z góry dzięki za pomoc :)
Ostatnio zmieniony wt lut 24, 2009 00:43 przez gienekk113, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
PvD
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: PvD » wt lut 24, 2009 10:04

gienekk113 pisze:2. Czy jest możliwość odczytania PIN-u za pomocą kabla OBD2 USB (TAKI ). Posiadam VAG Tacho ale nie mogłem się połączyć z autem, nie wiem czy coś źle zrobiłem czy poprostu jest to niemożliwe za pomocą tego interfejsu
Nie połączysz sie potrzebny interfejs vag tacho
gienekk113 pisze:3.Kolejno jeśli kupił bym kluczyk TEN częstotliwość 433,92 MHZ, to czy jest możliwość zaprogramowania go żeby współpracował z tym urządzeniem LINK, rozbierałem, pilot pracuje na tej samej częstotliwości ( 433,92 MHZ), Procedurę programowania pilotów do tej centralki znam.
Podejrzewam że nie będzie problemów
gienekk113 pisze:4. I jeszcze pytanko, czy jest jakiś czujnik zamykania schowka w Golfie, ponieważ po włączeniu stacyjki podświetlenie ciągle się pali, czy schowek jest otwarty czy zamknięty
Czujnik(sprężynka) jest umieszczona bezpośrednio w schowku w lampce, jak ją wyciagałeś to pewno nie tak włożyłeś i teraz non stop nędzie sie palilo :)



Awatar użytkownika
gienekk113
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn lut 16, 2009 22:18
Lokalizacja: Świat

Post autor: gienekk113 » wt lut 24, 2009 17:22

gienekk113 pisze:3.Kolejno jeśli kupił bym kluczyk TEN częstotliwość 433,92 MHZ, to czy jest możliwość zaprogramowania go żeby współpracował z tym urządzeniem LINK, rozbierałem, pilot pracuje na tej samej częstotliwości ( 433,92 MHZ), Procedurę programowania pilotów do tej centralki znam.
PvD pisze:Podejrzewam że nie będzie problemów
A jest może ktoś kto to kiedyś robił, wole być pewien bo 300zł droga nie chodzi. :]

gienekk113 pisze:4. I jeszcze pytanko, czy jest jakiś czujnik zamykania schowka w Golfie, ponieważ po włączeniu stacyjki podświetlenie ciągle się pali, czy schowek jest otwarty czy zamknięty
PvD pisze: Czujnik(sprężynka) jest umieszczona bezpośrednio w schowku w lampce, jak ją wyciagałeś to pewno nie tak włożyłeś i teraz non stop nędzie sie palilo :)
Najprawdopodobniej źle założyłem, bo kiedyś nie paliło się w ogolę, rozebrałem żeby zobaczyć czy żarówka nie jest spalona, to zaczęła świecić i świeci do dzisiaj :)

[ Dodano: 24 Lut 2009 18:46 ]
Jednak sprawa z pilotem nie wygląda tak prosto:
Nie wykonywałem takiej operacji ale raczej nie da rady, ponieważ sama częstotliwość to nie wszystko. Do tego dochodzi jeszcze długość kodu, itp


Taka odpowiedź otrzymałem na innym forum.
Ostatnio zmieniony wt lut 24, 2009 19:48 przez gienekk113, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości