Witam,
wiem, że podobny temat był już na forum, ale nie ma tam nic, co mogłoby mi pomc.
Dlatego proszę Was o pomoc!
W moim mkIV przestała działać lewa przednia elektryczna szyba. tzn. nie przestała cakiem działać, tylko często się zacina- zjeżdża, ale nie chce potem się podnieść itp.
wiem, że to wina jakiegoś plastikowego uchwytu- podobno często one się łamią.
Może wiecie gdzie i za ile można kupić taki zestaw naprawczy?
Słyszałem, że można kupić takie metalowe uchwyty- wtedy byłyby o wiele trwalsze.
Jeżeli ktoś coś wie i może m i pomóc, to bedę bardzo wdzięczny!
Pozdrawiam.
Szyby elektryczne mk IV
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bojar
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
- Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
- Kontakt:
Szyby elektryczne mk IV
[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!
Legia Warszawa !!!
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Dwa miesiące temu robiłem to samo już PISZE - :bigok:
A więc tak jak rozbierzesz poszycie drzwi Twoim oczom ukaże się metalowa prowadnica (szyna) na której będzie zamontowany silnik. Przez szynę oraz silnik przesuwa się taka linka, która mniej więcej w połowie ma zgrubienie w kształcie wałeczka, ten wałeczek jest zamontowany w uchwycie samej szyby, która jest przykręcona do niego (w przypadku MkIII na dwie nakrętki). Ten wałeczek jest w takim plastikowym obsadzeniu z którego wydostają się same linki ( Cieżko to opisać, ale powiem Ci tak że jakby tego wałka nie było to byś ani nie mógł wciągnąć szyby, ani opuścić, a silnik i linka by pracowały). W Twoim przypadku jest tak jak było u mnie, masz z jednej strony wyłamane albo wygięte mocowanie tego wałeczka przez co nie zatrzymuje się on na uchwycie szyby i jedzie do góry nie podnosząc jej. Odrazu Ci odradzam klajenia skręcania itp. "zabaw".
Nowy kosztuje sporo kasy bo FEBI np. do MKIII kosztuje około 200zł, i jest to cała ramka bez silnika (przekładanie silnika też troche zabawy). Polecam Ci poszukać oryginalnego całego podnośnika od MkIV - nie ukrywam, że w przypadku MkIII było trudno o znalezienie bowiem dodatkowo padł mi w tylnych drzwiach .
Polecam Ci jeszcze jedną możliwość, kup używany podnośnik nie koniecznie od elektrycznych i wymień samo mocowanie szyby (w to jest też montowana linka z tym zgrubieniem) i będzie fungować góra - dół Ja tak zrobiłem i jest GIT
Życzę udanej zabawy
Pozdroooo.
Nowy kosztuje sporo kasy bo FEBI np. do MKIII kosztuje około 200zł, i jest to cała ramka bez silnika (przekładanie silnika też troche zabawy). Polecam Ci poszukać oryginalnego całego podnośnika od MkIV - nie ukrywam, że w przypadku MkIII było trudno o znalezienie bowiem dodatkowo padł mi w tylnych drzwiach .
Polecam Ci jeszcze jedną możliwość, kup używany podnośnik nie koniecznie od elektrycznych i wymień samo mocowanie szyby (w to jest też montowana linka z tym zgrubieniem) i będzie fungować góra - dół Ja tak zrobiłem i jest GIT
Życzę udanej zabawy
Pozdroooo.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Ja kupiłem używane w dobrym stanie
i śmiga do dzisiaj jak trzeba
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości