Szyby elektryczne mk IV

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bojar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
Kontakt:

Szyby elektryczne mk IV

Post autor: bojar » wt wrz 06, 2005 10:13

Witam,
wiem, że podobny temat był już na forum, ale nie ma tam nic, co mogłoby mi pomc.
Dlatego proszę Was o pomoc!
W moim mkIV przestała działać lewa przednia elektryczna szyba. tzn. nie przestała cakiem działać, tylko często się zacina- zjeżdża, ale nie chce potem się podnieść itp.
wiem, że to wina jakiegoś plastikowego uchwytu- podobno często one się łamią.
Może wiecie gdzie i za ile można kupić taki zestaw naprawczy?
Słyszałem, że można kupić takie metalowe uchwyty- wtedy byłyby o wiele trwalsze.

Jeżeli ktoś coś wie i może m i pomóc, to bedę bardzo wdzięczny!

Pozdrawiam.


[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Dwa miesiące temu robiłem to samo już PISZE - :bigok:

Post autor: Razal » wt wrz 06, 2005 11:15

A więc tak jak rozbierzesz poszycie drzwi Twoim oczom ukaże się metalowa prowadnica (szyna) na której będzie zamontowany silnik. Przez szynę oraz silnik przesuwa się taka linka, która mniej więcej w połowie ma zgrubienie w kształcie wałeczka, ten wałeczek jest zamontowany w uchwycie samej szyby, która jest przykręcona do niego (w przypadku MkIII na dwie nakrętki). Ten wałeczek jest w takim plastikowym obsadzeniu z którego wydostają się same linki ( Cieżko to opisać, ale powiem Ci tak że jakby tego wałka nie było to byś ani nie mógł wciągnąć szyby, ani opuścić, a silnik i linka by pracowały). W Twoim przypadku jest tak jak było u mnie, masz z jednej strony wyłamane albo wygięte mocowanie tego wałeczka przez co nie zatrzymuje się on na uchwycie szyby i jedzie do góry nie podnosząc jej. Odrazu Ci odradzam klajenia skręcania itp. "zabaw".

Nowy kosztuje sporo kasy bo FEBI np. do MKIII kosztuje około 200zł, i jest to cała ramka bez silnika (przekładanie silnika też troche zabawy). Polecam Ci poszukać oryginalnego całego podnośnika od MkIV - nie ukrywam, że w przypadku MkIII było trudno o znalezienie bowiem dodatkowo padł mi w tylnych drzwiach :(.

Polecam Ci jeszcze jedną możliwość, kup używany podnośnik nie koniecznie od elektrycznych i wymień samo mocowanie szyby (w to jest też montowana linka z tym zgrubieniem) i będzie fungować góra - dół :bigok: Ja tak zrobiłem i jest GIT :bigok:

Życzę udanej zabawy

Pozdroooo.


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
bojar
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 14:57
Lokalizacja: Warszawa/Maków Maz.
Kontakt:

Post autor: bojar » wt wrz 06, 2005 11:42

ale jak kupię używany podnośnik,to przecież tak samo może mi zaraz to mocowanie znowu się zepsuć??
Dzięki za pomoc!


[b][u]Walcz walcz walcz- Ty walczysz, ja walczę!!![/b][/u
Legia Warszawa !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Ja kupiłem używane w dobrym stanie

Post autor: Razal » wt wrz 06, 2005 16:57

i śmiga do dzisiaj jak trzeba :bigok:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości