Nie moge otworzyc drzwi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Spoko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 00:17
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Nie moge otworzyc drzwi

Post autor: Spoko » ndz lut 01, 2009 00:24

Witam. Mam duzy problem ze swoim golfem. Otorz nie moge otworzyc drzwi od strony kierowcy ani od zewnatrz klamka ani od wewnatrz. Nie mam zamka centralnego. Pozatym zauwazylem ze wczesniej moglem zamknac drzwi tylko od zewnatrz kluczem a od srodka juz nie a teraz moge takze od srodka. Od kupna mam problemy z klamkami ktore mi pekaly. Wymienialem juz dwa razy. Jak mialem zepsuta klamke to zawsze bylo tak ze od zewnatrz nie mogelm otworzyc ale od srodka normalnie sie otwieraly. Teraz nie moge ani tak ani tak. Takze to pewnie jakis mechanizm drzwi. Najgorsze jest to ze nie moge ich otworzyc zeby sprawdzic co to. Totalna klapa :/ Dodam ze jestem biednym studentem i wolalbym ominac sposoby typu rozwalanie tapicerki albo wogole calych drzwi. Prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz lut 01, 2009 02:02

1. wymontuj siedzenie (będzie to troche trudne przy zamkniętych drzwiach)
2. zdemontuj tapicerke drzwi (równierz troszkę będzie trzeba uważać ale jest to mozliwe bez uszkodzenia jej)
3. wsadź rękę głęboko tam gdzie klamka zewnętrzna łączy się z zamkiem i otwóż drzwi naciskając bezpośrednio na blaszke zamka łączącą się z klamką zewnętrzną
4. potem wymontuj zamek i dokładnie go obejrzyj

może coś jest urwane, przesunięte, przegiete, lub się wychaczyło i zamek nie działajak powinien.
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 02:04 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE