Mam problem z obrotami w moim Golfie - mianowicie są za niskie.
Po nocy jak odpalam to obroty mają niecałe 1000 obr/min a jak się już całkiem rozgrzeje to obroty wahają się tak pomiędzy 600-700 obr/min.(dodam, że z odpalaniem nie ma żadnego problemu).
Co może być przyczyną, gdzie zacząć szukać?
Co odpowiada za obroty silnika?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
trtezba zrobić na vagu
koszt 50 złotych u mechanika, albo nie rób i byc moze sama sie zaadoptuje
świece wymienia sie bardzo łatwo-wyciagasz przewody zapłonowe razem z tym plastikiem, ktory je trzyma(ale nie dotykaj ich za bartdzo zebuy nie pobrudzć)
, odkrecasz swiece i wymieniasz-musisz mieć klucz nasadowy do świec
koszt 50 złotych u mechanika, albo nie rób i byc moze sama sie zaadoptuje
świece wymienia sie bardzo łatwo-wyciagasz przewody zapłonowe razem z tym plastikiem, ktory je trzyma(ale nie dotykaj ich za bartdzo zebuy nie pobrudzć)
, odkrecasz swiece i wymieniasz-musisz mieć klucz nasadowy do świec
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Hej, wg. Bentleya prawidłowe obrtoy rozgrzanego silnika to 640-720 można je wyczytać za pomocą vag. Za zbyt niskie obroty odpowiada w pierwszej kolejności przepustnica i adaptacja. Adaptację jak robić pisano wielokrotnie. Komputer o ile mi wiadomo nie robi sam z siebie adaptacji a jedynie okresowe testy do Readiness code czyli poprawność pracy 8 systemów:
1. Exhaust gas recirculation
2. Oxygen Sensor (O2S) heating
3. Oxygen Sensor (O2S)s
4. Air conditioner
5. Secondary air system
6. Evaporative Emissions (EVAP) Canister system (Tank
ventilation system)
7. Three Way Catalytic Converter (TWC) heating
8. Three Way Catalytic Converter (TWC)
Pod warunkiem posiadania tychże przez auto...
1. Exhaust gas recirculation
2. Oxygen Sensor (O2S) heating
3. Oxygen Sensor (O2S)s
4. Air conditioner
5. Secondary air system
6. Evaporative Emissions (EVAP) Canister system (Tank
ventilation system)
7. Three Way Catalytic Converter (TWC) heating
8. Three Way Catalytic Converter (TWC)
Pod warunkiem posiadania tychże przez auto...
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości