[mk3]Słaba moc silnika 1.9 Tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Robert26*

[mk3]Słaba moc silnika 1.9 Tdi

Post autor: Robert26* » czw sie 04, 2005 15:58

Posiadam Golfa III 1.9 Tdi 110KM . Mój problem polega na tym ze jak osiągam prędkość ok. 100 km/h to silnik traci moc i staje sie bardzo mułowaty i nie chce jechać szybciej niz 130km/h Ale gdy sie zatrzymie i wyłącze silnik i włącze to znowu dobrze działa aż do momentu gdy na zegarze jest 100. i tak w kółko. Wygląda mi to na brak mocy w turbinie ale pewny nie jestem. Proszę o pomoc . Dzięki
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 15:37 przez Robert26*, łącznie zmieniany 1 raz.



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » czw sie 04, 2005 16:52

Witam siada ci miernik masy zasysanego powietrza. Pozdrawiam



Robert26*

Post autor: Robert26* » czw sie 04, 2005 17:24

flanel pisze:Podłącz pod komputer ale kolega k631 ma chyba racje

Pod komputer podłączyłem i wskazało ze to jest czujnik ciśnienia dolotowego, ale podobno to nie jest to. A tak poza tym to gdzie znajduje sie ten miernik masy zasysanego powietrza?
Ostatnio zmieniony pn sie 08, 2005 22:07 przez Robert26*, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw sie 04, 2005 18:05

Sprawdź N75, tak jak Ci powiedział VAG, to nie jest przepływomierz.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

kkar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lip 23, 2005 10:24
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Kontakt:

Post autor: kkar » wt sie 09, 2005 19:48

U mnie dzieje się dokładnie to samo. być może to tylko zbieg okoliczności ale zaczęło się gdy pożyczyłem auto ojcu a on zatankował na stacji paliw w zajezdni PKS (dotychczas tankowałem tylko na SCHELLu i BP). nie podpinałem jeszcze VAGa.



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt wrz 20, 2005 13:26

u mnie jest to samo tylko dzieje sie to od predkosci 140....rozwiazał ktos z was juz ten problem??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt wrz 20, 2005 13:40

Owszem rozwiązał - diagnozujcie swoje auta!


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt wrz 20, 2005 13:53

czyli co to jest??n75 przeplywka czy jeszcze cos innego??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt wrz 20, 2005 15:40

A wróżką ta ja nie jestem :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr wrz 21, 2005 09:13

silnik nie kopci...tylko jak jest zimny to delikatny siwy dymek leci z rury na postoju....jak sie rozgrzeje i przegazuje go porzadnie to praktycznie zero dymu czarnego...pali na dotyk


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Nie ma prawa kopcić na czarno to nie Stefek Batory :hmm:

Post autor: Razal » śr wrz 21, 2005 09:28

ćwikła pisze:silnik nie kopci...tylko jak jest zimny to delikatny siwy dymek leci z rury na postoju....jak sie rozgrzeje i przegazuje go porzadnie to praktycznie zero dymu czarnego...pali na dotyk
U mnie wygląda to podobnie, tylko że siwy (może nawet lekko niebieskawy dymek) pojawia się na pare sekund tylko jak jest poniżej zera zaraz po odpaleniu. Ale zawsze (ostatnio 19,20.IX ;) był mrozik), przychodzę odpalam, oczyszczę szybki, czyli jakieś 4 min. sobie chodzi na wolnych obrotach i jadę. Jak jest cieplej to dymienia wogóle nie widzę nawet rano po odpaleniu.

Z czarnym dymem miałem doświadczenie w momencie rozszczelnienia intercoolera, a szparka była bardzo niewielka :). Podczas przyśpieszania lub pod obciążeniem np. podjazd pod wzniesienie, tak ponad 2000obr. lubiał przykopcić na czarno niczym "Stefan Batory", ale po wymianie IC jak ręką odjoł i jest :okej:

Pozdroooo....


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » śr wrz 21, 2005 10:35

u mnie nie kopci tylko własnie mam klopot ze spadkiem mocy powyzej 140 na godzine...ale podjade pod kompa i mam nadzieje ze wsio sie wyjasni


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 86 gości