odzielenie silnika i skrzyni od nadwozia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

odzielenie silnika i skrzyni od nadwozia

Post autor: raf1al » pt lis 07, 2008 21:12

czy da sie wyjechać silnikiem razem ze skrzynia z nadwozia rozbierając przód oczywiscie i odłączając wszystkie kabelki itp.! i czy duzo przy tym bylo by roboty !
jak to oczywiscie najlepiej zrobić żeby później bez problemu zamontować to s powrotem!



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 07, 2008 21:16

tak nawet nieraz bez rozbierania przodu

[ Dodano: 07 Lis 2008 20:17 ]
jesli golf 2 to bezproblemowo


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pt lis 07, 2008 21:18

norek111 pisze:tak nawet nieraz bez rozbierania przodu

[ Dodano: 07 Lis 2008 20:17 ]
jesli golf 2 to bezproblemowo
no ok ale nie mam podnośnika takiego jak w warsztacie!
duzo z tym roboty ? z wyjechaniem i wjechaniem spowrotem?
golf 2
Ostatnio zmieniony pt lis 07, 2008 21:18 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 07, 2008 21:21

przewody,półośki,poduszki,węże i na lince do góry tylko mocowanie linki potrzebne

[ Dodano: 07 Lis 2008 20:23 ]
w polonezie z kolegą ręcznie wyciągaliśmy wkładanie na bloczku


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pt lis 07, 2008 21:24

norek111 pisze:przewody,półośki,poduszki,węże i na lince do góry tylko mocowanie linki potrzebne
a nie da sie tego jakoś odkręcając te belki (sanki czy jakos ta) wyjąć oczywiscie usuwaj ac amortyzatory tak żeby półośki zostały oraz silnik na poduszkach!



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 07, 2008 21:26

szybciej na lince


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pt lis 07, 2008 21:27

norek111 pisze:szybciej na lince
ale ja nie chce szybciej:) nie mam linki :) nie chce odkręcać tego wszystkiego :)



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 07, 2008 21:27

ale możesz przód rozkręcić i ręcznie na parkingu tylko chłopa cza

[ Dodano: 07 Lis 2008 20:32 ]
wiesz chłodnica lampy itd. cały pas


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pt lis 07, 2008 21:33

norek111 pisze:ale możesz przód rozkręcić i ręcznie na parkingu tylko chłopa cza

a czy jak przód sie rozkręci i odkręci te belki od karoserii to da sie odjechać karoseria w tył?? dobrze myślę? chodzi mi o to żeby to wszystko(silnik półosie skrzynia) było w jednym kawałku!



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 07, 2008 21:36

odkręcasz poduszki silnika itd. i silnik jest twój tylko kolegów potrzebujesz

[ Dodano: 07 Lis 2008 20:38 ]
chyba że na bum silnik wywalisz i karoserią odjedziesz to nawet sam zrobisz


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pt lis 07, 2008 21:40

norek111 pisze:odkręcasz poduszki silnika itd. i silnik jest twój tylko kolegów potrzebujesz

OK

ale ja nie potrzebuje samego silnika , chce wyjechać silnikiem i skrzynia ale żeby on pozostał na poduszkach myslalem ze da sie tak wyjechać odkręcając te belki od spodu karoserii!
do tego zeby wyjechały piasty wahacze i półośki nie rozbierając tego w drobny mak!



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 07, 2008 21:42

tak jak piszesz to nie ma takiej opcji


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 07, 2008 22:03

A mi się wydaje, ze jednak jest. Tylko problem jest taki, że samochód musi powędrować do góry, a na drugim podnośniku cały zespół napedowy trzeba by opuścić na dół. Odkręcić McPersony u góry, rozłaczyć maglownicę od wałka, przewody, linki, przewody hamulcowe, rury itp. O ile dobrze myślę, to właśnie tak w fabryce golfa właśnie składali - cały zespół napędowy wchodził w golfa od spodu. Kiedyś na szrocie z resztą widziałem w ten sposób wyciągnięty zespół napedowy od audi chyba. Była to całość - silnik, skrzynia, zawieszenie, układ kierowniczy.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 07, 2008 22:13

Lipek81 pisze:A mi się wydaje, ze jednak jest. Tylko problem jest taki, że samochód musi powędrować do góry, a na drugim podnośniku cały zespół napedowy trzeba by opuścić na dół. Odkręcić McPersony u góry, rozłaczyć maglownicę od wałka, przewody, linki, przewody hamulcowe, rury itp. O ile dobrze myślę, to właśnie tak w fabryce golfa właśnie składali - cały zespół napędowy wchodził w golfa od spodu. Kiedyś na szrocie z resztą widziałem w ten sposób wyciągnięty zespół napedowy od audi chyba. Była to całość - silnik, skrzynia, zawieszenie, układ kierowniczy.
na 200% jest ale z tego co kolega opisuje to wymiana nastąpi w blaszaku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości