Co moze sie stac jak układ chłodzenia jest zapowietrzony?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piotr Szmidt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt maja 20, 2008 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Piotr Szmidt » śr wrz 03, 2008 11:03

zodiak pisze:majster heniek
Coś mi się zdaje że w tym przypadku robi, zresztą jeśli się ktoś spotkał z (fabrycznym) zaworem nagrzewnicy w MK2 niech się odezwie :grin:
Zodiak wybacz, ale ja wymienialem ostantio nagrzewnice i to prawda ze jest tam zawor. Dokaldnie tak jak napisal kolega. Jelsi wymienisz nagrzewnice na orginal, albo zamiennik a nie nagrzewnice od innego modelu. Caly patent polega na tym ze przeciagajac ciegno od regulacji temperatury nagrszewania otweirasz zawro wlasnie w nagrzewnicy co powoduje ze woda z obiegu chlodzacego silnik przeplywa przez nagrzewnice a dmuchawa pompuje wtedy cieple powietrze schladzajac plyn chlodniczy.

Jesli nie wierzysz to proponuje ci nastepujace doswiadczenie. POdgzej sobie silnik troche az zlapietemperature ale do takiego stanu zeby sie nie wlaczyl wiatrak. Wtedy wlacz dmuchawe na maxa i otworz sobie przepustnice cieplego powietrza w twojej "klimatyzacji" i obserwoj co sie dzieje ze wskazowka temperatury silnika. Pomine fakt ze pryz obecnych temperaturach pewnie sie zaraz ugotujesz :P ale to co innego :D


-=Mess with the best, die like the rest=-
Mój Goofer - http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1998964#1998964

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr wrz 03, 2008 11:33

Piotr Szmidt pisze:Jesli nie wierzysz to proponuje ci nastepujace doswiadczenie. POdgzej sobie silnik troche az zlapietemperature ale do takiego stanu zeby sie nie wlaczyl wiatrak. Wtedy wlacz dmuchawe na maxa i otworz sobie przepustnice cieplego powietrza w twojej "klimatyzacji" i obserwoj co sie dzieje ze wskazowka temperatury silnika. Pomine fakt ze pryz obecnych temperaturach pewnie sie zaraz ugotujesz :P ale to co innego :D
a co ma wniesc takiego nowego to doświadczenie? jakby niebyło zaworka to tez by temperatura spadła :rotfl:

a co do zaworka to spotkałem takie cos jak narazie tylko w polo'86 :bigok:



wracając do tematu: chłodnica nie jest zakamieniona? moze byc tez winna pompa - za mała wydajność


18K4F inside... RWD car :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości