Strona 1 z 2

objawy zapchanego filtra paliwa

: śr sie 20, 2008 17:39
autor: kapalek
jakie są objawy zapchanego filtra paliwa?

: śr sie 20, 2008 17:40
autor: norek111
brak mocy szarpanie itp.

[ Dodano: 20 Sie 2008 17:43 ]
zmagałem się z podobnym problemem autko gasło i po chwili dało sie odpalić itd.

: śr sie 20, 2008 17:46
autor: kapalek
u mnie czasem na zimnym czy na ciepłym silniku gasnie od razu po odpaleniu (immo juz raczej wykluczyłem, czujnik temp cieczy tez raczej odpada bo wskazówka zachowuje sie nienagannie) a filtra nie wymieniałem od momentu zakupu (2 lata temu) i chyba jest jeszcze oryginalny...

: śr sie 20, 2008 17:51
autor: norek111
nic prostrzego,wymien i zobaczysz jaki bedzie efekt

[ Dodano: 20 Sie 2008 17:52 ]
diagnoza vag była

: śr sie 20, 2008 17:57
autor: kapalek
nie było diagnozy
jak pojade ten filtr wymienic to od razu sie podłącze do vaga
jakie koszty wymiany filtra? i jaki kupić?

: śr sie 20, 2008 18:01
autor: norek111
sam filtr około 50 PLN bosch/filtron bedzie tanszy

: śr sie 20, 2008 18:33
autor: sas_gti
kapalek pisze:czujnik temp cieczy tez raczej odpada bo wskazówka zachowuje sie nienagannie
tylko ze wskazowka bierze sygnal z inneg czujnika niz ten niebieski o ktorym piszesz :bajer:

: śr sie 20, 2008 18:36
autor: Wałek
kapalek, samochód nie ma siły wkręcic się na wysokie obroty na każdym biegu a jak 2 lata nie wymieniałeś to nieżle powinieneś dostać w dupsko za takie zaniedbanie :chytry:

: śr sie 20, 2008 18:53
autor: norek111
sas_gti pisze:
kapalek pisze:czujnik temp cieczy tez raczej odpada bo wskazówka zachowuje sie nienagannie
tylko ze wskazowka bierze sygnal z inneg czujnika niz ten niebieski o ktorym piszesz :bajer:
sygnał idzie z jednego czujnika do sterownika i na szafe

: śr sie 20, 2008 18:54
autor: sas_gti
norek111 pisze:sygnał idzie z jednego czujnika do sterownika i na szafe
a to przepraszam zaraz lookne w schematy

: śr sie 20, 2008 19:25
autor: kapalek
na obroty się wkręca raczej dobrze ale faktycznie z tym filtrem paliwa to zaniedbanie :blush:
chyba znalazłem przyczynę tego ze gasł po odpaleniu (choć nie zawsze) wtyk od rozrusznika sie poluzował i tylko "stykał" się z bendiksem zamiast byc na wtyczke bendiksa nałożony.

: śr sie 20, 2008 19:50
autor: kociejsko
Zalożyłem gaz i praktycznie na baku paliwa jeżdze juz rok prawie i ubyło go tylko cwiartke baku.

Ostatnio też zauważyłem coć co by mogło wskazywać na filtr paliwa.
po odpaleniu na benzynie silnik robi tak że obroty tysiąc i gwałtownie w dół mało nie zgasnie i znowu na tysiąc i tak wkółko takie wrmmm wrmmm wrmmm co sekunde
jak dam po gazie do spodu to później sie naprawia i jest dobrze

czy to też możę być filtr ? i jakieś osadziny na nim z powodu małego przepływu paliwa ?

: czw sie 21, 2008 19:33
autor: Wałek
kociejsko, przepływomierz wyczysc jak zagazowałeś fure
:bigok:

przepraszm za przepływomierz chodzi mi o przepustnice

: czw sie 21, 2008 19:52
autor: Paweł Marek
dwa czujniki w jednej obudowie, odsperowane od siebie. 4 piny. 2 na ECU 2 na licznik. Awaria tylko jednego jest z nich jest możliwa, więc? Też do sprawdzenia.
A teraz tak:
1 autor tematu nie pisze jaki filtr ma na myśli, wszyscy odpowiadaja o paliwa, a licho wie
2 Wałek, masz widze silnik ABS, pewnie ten sam co kociejsko, zanim zaczniesz coś doradzać poznaj jego budowę, nie macie przeopływomierza.
Trzymajmy jakiś porządek na forum