Nierowna praca silnika, wymiana skrzynki bezpiecznikow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Nierowna praca silnika, wymiana skrzynki bezpiecznikow

Post autor: FIRERS » śr maja 21, 2008 17:21

panowie potrzebuje schemat instalasji slinika 2e od golfa 92rok poniewaz przelozenie komputera, zaplonu, cewki, przeplywki ,przepustnicy ,krokowego z golfa od kolegi ar2er z forum nie pomaga w rowniej pracy silnika. chcialbym sie tez dowiedziec czegos o skrzzynce bezpiecznikow na co trzeba uwazac jak ja sie wyciaga i czy da sie pomylic kable czy montarzu. prosze o pomoc!!!
Ostatnio zmieniony śr maja 21, 2008 19:59 przez FIRERS, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr maja 21, 2008 19:16

sprawdzales cisnienie na tlokach?
Obrazek



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » czw maja 22, 2008 15:37

tak sprawdzalem w granicach 12 problem na pewno jest w elektryce bo czasami golf chodzi dobrze (jak jest wilgotno w srodku )

[ Dodano: 22 Maj 2008 15:42 ]
mozesz mi ten rysunek przeslac w lepszej rozdzielczosci na meila firer86@wp.pl i opiske co jest co na schemacie ??



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw maja 22, 2008 20:06

a co z kopolka, palcem i przewodami, moze swiece
filtr paliwa?
najlepiej byloby podpiac go pod VAGa
moze ktorys wtysk szwankuje

[ Dodano: 22 Maj 2008 20:06 ]
juz masz na poczcie schemat



wojtos19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw maja 22, 2008 16:35
Lokalizacja: Legnica

Zapytanie

Post autor: wojtos19 » czw maja 22, 2008 20:19

Witam mam pytanko czy po przekręceniu kluczyka kontrolka od ESP powinna sie świecić jeżeli tak a mi sie nie świeci co to może być i co z tym można zrobić...??



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Zapytanie

Post autor: agrala » czw maja 22, 2008 20:26

wojtos19 pisze:Witam mam pytanko czy po przekręceniu kluczyka kontrolka od ESP powinna sie świecić jeżeli tak a mi sie nie świeci co to może być i co z tym można zrobić...??
przepalona lub wyciagnieta zeby nie bylo widac ze jest jakis blad



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » pt maja 23, 2008 21:17

kombinacje alpejskie juz odwalalem nad tym silnikiem i nic dalej chodzi jak stara ku...

[ Dodano: 23 Maj 2008 21:20 ]
kopulka pale kable nowe beru nic nie pomaga na ten silnik choc jestem dobry w tych sprawach ale wymiekam przy tym 2e to jest zagadka dla 30 chirurgow heh



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt maja 23, 2008 21:38

czytales kody vagiem?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 23, 2008 23:42

agrala pisze:moze ktorys wtysk szwankuje
właśnie kurcze tego doświadczyłem. Ale cóż, 150 tys na lPG robi swoje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » sob maja 24, 2008 09:33

a wiec jest tak opis mojej usterki znajdziesz cewka zapolnowa 2e to jest post na forum zalozony przezemnie tam znajdziesz wiecej info o tym jak moj slinik sie zachowuje. ja stawiam na bank cos w instalacji bo jak pada deszcz to golf chodzi lepiej i jak jest wilgotno a jak cieplo i sucho to sie nie da jezdzic, wczoraj znowu jechalem pod gorke i mi zgasl i miga cisnienie oleju to ja go na biegu z pedu chce palic a on nic nie zapalil,stalolem krece rozrusznikiem i nic nie pali, no to luz i z gorki do tylu sie kulam, jak sie rozkulalem to puscilem sprzeglo i odpalil, smiem stwierdzic ze to jest megalol:)bo juz nie wiem co w n im siedzi, a na diagnostyke bylem nie raz, i nic. teraz nawet sobie kupie interfejs euroscana bo kompa starego juz mam, teraz potrzebuje potwencjometr przepustnicy nowy bo moj juz sie zuzyl gdzie to kupic to tanio ale dobry ???

[ Dodano: 24 Maj 2008 09:39 ]
napiszcie cos o skrzynce bezpiecznikow to ja ją wyciagne i rozbiore jak dziewczyne i bede wiedzial co i jak ,moze tam cos siedzi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości